Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '16

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim Altınkum Vakıflar Satılmasın, Park ve Bahçe olsun, üzerine önemli gelişmeler ve duyarsızlıklar

Didim Altınkum Vakıflar Satılmasın, Park ve Bahçe olsun, üzerine önemli gelişmeler ve duyarsızlıklar
 

     Hepinizin bildiği gibi, Didim Altınkum’da; Vakıflara ait mezbeleye dönmüş bir alan var…

Burası Didim Altınkum’un en merkezi yeri ve can damarı…

Buranın Park ve bahçeye dönüştürülerek; Didim’e dolayısıyla, Didim Turizmine kazandırılması yönünde “Didim Altınkum Vakıflar Satılmasın, Park ve Bahçe olsun” adıyla sosyal medyada tarafımızdan bir grup oluşturulmuştu…

Bu grup, burasının betonlaşmasına karşı çıkarak, buranın yeşil alana dönüştürülmesini istiyor. Bu konuda; Aydın ilimizin siyasilerine çeşitli mesajlar göndererek bu konuda yardım istediler… Yerel yönetimler ise “buraya gücümüz yetmez “ türünden veya Vakıflarla görüşüyoruz şeklinde öylesine ilgisiz tavırlar sergilediler… CHP Aydın Milletvekilleri, mesajlarımıza yanıt bile vermediler…

     Bu sorun, böyle çözümsüz devam ederken;  bu sorunu en üst düzeyde gündeme getirmeyi Çamlık Mahallemizin Muhtarı Mustafa Sülecik başardı…

Bildiğiniz gibi çok tartışmalı Sarayda Cumhurbaşkanımız haftada bir gün, Ülkemizin muhtarlarını ağırlıyor… Muhtarlarla konuşuyor ve sorunlarını dinliyor… Çamlık Mahallemizin başarılı Muhtarı Mustafa Sülecik de bu toplantıya çağrılan muhtarlarımızdan… Çamlık Mahallemizin muhtarı toplantıda fırsat bu fırsat deyip o kadar yoğun görüşme trafiğinde; Cumhurbaşkanı ile birebir görüşmeyi başarıyor…

Cumhurbaşkanımıza kendisi tanıttıktan sonra: “ Didim Altınkum Merkezinde Vakıflar arazisi olup kullanılmıyor ve çürümeye bırakılmış, oranın yıkılıp insanların kullanacağı bir park haline getirilmesini rica ediyorum. İlgilendiğiniz için mahalle sakinleri adına teşekkür ederim.” Diyor… Muhtarımız Sülecik’in; konuşma arasında “efendim buranın satılıp, binalar dikileceği hatta burayı eşinizin aldığı bile söyleniyor” demesi üzerine, Cumhurbaşkanı hayret ederek, hemen danışmanı Bin Ali Yıldırım’ı çağırarak muhtarımızla ilgilenmesini istiyor…

Muhtarımız durumu olduğu gibi Bin Ali Yıldırım’a da anlatıyor…Cumhurbaşkanın danışmanı olan Bin Ali Yıldırım, Vakıflar Genel Müdürlüğünü arayarak; durumu bildiriyor… Görüşmeler neticesinde; Didim Altınkum Vakıfların park ve bahçe olarak kullanılabileceğini, Denize bakan duvarların hemen yıkılabileceğini de belirtiyorlar…

     Muhtarımız Mustafa Sülecik, bu sevinçli haberle Didim’e dönüyor… (Tüm bunların Şubat 2015 tarihinde olduğunu belirtelim..) Muhtar bu sevinçli haberi ilk kez kiminle paylaşacak, elbette Belediyemizle paylaşacak… İlk işi, hemen Belediyeye gitmek oluyor… Belediye’de ilk karşılaştığı Belediye Meclis üyesine Ankara, muhtar, Cumhurbaşkanı sözcüklerini sıralayınca dinlenmiyor bile… Muhtar Sülecik, pes etmiyor Belediye Başkanımız Deniz Atabay’la görüşmeyi başarıyor… Muhtar, Ankara’da yaptığı görüşmeleri ve görüşmelerin sonucunu, Başkan Atabay’a detaylı olarak anlatıyor… Atabay, Vakıflar Genel Müdürlüğü ile ilgili yazışmaları gösteriyor ve konuyu takip ettiklerini belirtiyor… Çamlık Mahallesi muhtarı, Ankara’da gündeme getirdiği ve bir ölçüde yanıtını aldığı Altınkum Vakıflar konusunda, Belediyemizin heyecansız ve duyarsız olmasını görünce morali bozuluyor… Geçen süre içinde de bu konu bir ölçüde unutuluyor…

     Şimdi düşünüyoruz, Belediye Başkanımız sıcağı sıcağına, Vakıflar Genel Müdürlüğünü arayarak konuyu teyit edebilir miydi? Bunu niçin yapmadı, yapamadı veya yaptı da olumsuz bir sonuç mu aldı… Didimliler olarak, özellikle de “Didim Altınkum Vakıflar Satılmasın, park ve bahçe olsun Grubu olarak çok çok merak ediyoruz ve Başkanımızdan bir yanıt bekliyoruz…

     Bu konuyu Çamlık mahallemizin başarılı Muhtarı Mustafa Sülecikle konuşurken, nasıl Didim sevdalısı olduğunu, Didim’in çevre sorunlarıyla çok yakından ilgilendiğini, bu konuda ilgilileri uyardığına da şahit oldum… Muhtarımızla bu konuda yaptığım söyleşiyi de ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..