Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '14

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim Belediye Web TV...

Didim Belediye Web TV...
 

 

Oturduk cümbür cemaat Didim Belediyesi web televizyonunun karşısına…

Çok da heyecanlıyız hani…

Daha önceki programlarda arıza nedeniyle alamadığımız sorularımıza yanıtını almak umuduyla kurulduk koltuklarımıza…

İlk başta her şey güzel de gidiyordu… Başkan konulara hâkimdi… Sorulara uygun yanıtları veriyordu…

İşte bu böyle olmalı dediğimiz anda, göz değmiş olmalı ki yayın birden kesiliverdi… Ahmet Deniz Atabay karşımızda dondu kaldı…

Daha önce de yaşamıştık bu durumu… Düzelmesi için dualar ettik… Bu yazıyı yazdığım anda da ara sıra kontrol ettiğim web sayfasını kontrol ettim sonuç maalesef…

Ve şimdi hemen aklıma bu yayında cevabını beklediğim sorulardan biri geliverdi…

"Sayın başkanım, su, elektrik, telefon arızası gibi birçok nedenlerle yeni yapılmış yollar tekrar kazılıyor ve tamiratlar yapılıyor... Arıza olması doğal, yalnız anlayamadığımız nokta kazılan yerlerdeki yol tamiratları çok geç yapıldığı gibi istenilen kalitede yapılmıyor. Bu yüzden yeni yapılmış yollar estetikten yoksun bir hale geliyor ve eğri büğrü, yamru yumru ucube bir şey ortaya çıkıyor... Tamiratı yapanların daha usta olmasını ve de denetlenmesini istiyoruz"...

Soruma yanıt verilemedi ama bir gerçek daha ortaya çıktı… Usta elemanlarla kadrolarla çalışmanın gereği…

Bu arada benim deve güreşleri-dövüşleri- konunda sorduğum sorular da yanıtını bulamadı…

Ha… Diyebilirsiniz ki yayın hatası nedeniyle yanıtını alamadığınız soruların yanıtını sayın başkanın özel mesajından alabilirsiniz…

Ne yazık ki daha önceki deneyimimize göre bu çok zor gözüküyor…

Tüm bu olumsuzları, üstelikle de desteklediğim ve oyumu verdiğim Belediye yönetiminden bu durumu beklemezdim…

Didim Belediyesinde kesinlikle bir sıkıntı var… Bu sıkıntıların bazı boyutlarını ben biliyorum…

A.Deniz Atabay, çok iyi niyetle sorunları çözmeye çalışsa da kadrosundaki önemli sıkıntılar nedeniyle sorunları çözebileceğine dair inançlarımız oldukça azalmış durumdadır…

Kısacası bu iletişim çağında yine kandırıldık… Televizyonumuzun veya bilgisayarımızın başına boşuna oturduk, üstelik de önemli randevularımızı iptal ettik…

Olmuyor Sayın başkanımız olmuyor… Öncelikle çalışabileceğiniz uygun kadroyu kurun ve daha sonra böyle bir çalışmaya başlayın…

Kısacası daha yazamadığımız( partili olmamım bencilliği nedeniyle) çok şeyler varken bu kadar olumsuzluklara da tahammülümüzü test etmeye kalkmayın…

Yine de yapılacak her çalışmanın Didim’in yararına olması dileğimle…

Görüşebilirsek eğer başka yazılarım da görüşmek üzere…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..