Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim Belediyesinin sosyal çalışmaları

Didim Belediyesinin sosyal çalışmaları
 

Didim genellikle orta sınıf ve dar gelir grubunun yerleştiği ve tatil yaptığı şirin bir ilçemiz.

Didim Belediyesi sosyal çalışmalarıyla, tüm Didimlilerin en ekonomik yönden yararlanacağı sosyal tesisleri yapmaya devam ediyor.

Geçmiş dönemlerden aldığı borç yüküne rağmen, parklar, pazar yerleri, çay bahçelerini hizmete açıyor.

Özellikle Altınkum'da yapılan Barış parkı, çocuk parkıyla, çay bahçesiyle, Didimlilere önemli bir hizmet vermeye başladı.

Didimliler Altınkum'da, Didim Belediyesi Barış Parkı içinde, en ucuz ve temiz şekilde çaylarını yudumlamaya başladılar.

Bu çay bahçesinde, Turizm meslek lisesi öğrencileri en çağdaş şekilde hizmet sunuyorlar.

Belediyemiz bu girişimiyle diğer özel tesislere de örnek oluyor. Kaliteye, fiyatlara, temizliğe öncülük yapıyor.

Eskiden çay bahçelerinin yüksek fiyatları nedeniyle, çay bahçelerinin yakınından geçemeyen Didimliler, şimdi çay bahçelerini dolduruyorlar.

Didim bir çok sorunlarına rağmen, çağdaş bir turizm kenti olma yolunda hızla ilerliyor.

Artık yabancı gemiler de Didim'e uğruyorlar. Yat limanının açılmasıyla bu durum daha da gelişecek.

Gümrük İşlerinin de başlamasıyla, Yunan Adalarına günübirlik turların da başlayacağı bildiriliyor.

İngilizlerin çok rağbet ettiği ve çok sayıda konut aldıkları ilçemiz, çoklu kültürel yapı içinde uluslararası bir kimliğe doğru gidiyor.

Özellikle Yunan adalarından, çok sayıda Yunanlının da ilçemize gelmesi bekleniyor. Egenin bir barış denizi olmasında, Didim'in büyük katkısı olacağını düşünüyorum.

Didim'de halka yönelik, kaliteli, temiz, sosyal tesislerin açılmasında, Belediyemizin katkılarının artarak devam etmesini diliyoruz.

Çevre ve temizlik işlerinin sistemleştirilmesi, çöplerin ayrılması için ailelere yapılan eğitimi destekliyoruz.

Geçen yıllara göre azalmış gibi görünmesine rağmen devam eden "hanutçuluğun" önlenmesi için gerekli çalışmalar yapılmalıdır.

Çağdaş bir turizm kenti dokusunun oluşmasında, belediyemize destek veriyoruz. Halkımızın yararına olan her türlü sosyal çalışmaları destekliyoruz.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..