Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '12

 
Kategori
Futbol
 

Didim Belediyespor, İzmirspor'u elinden kaçırdı....

Didim Belediyespor, İzmirspor'u elinden kaçırdı....
 

 

 

BAL  (Bölge Amatör ligi) 8. Grupta mücadele eden grubun iki iddialı ekibi, Didim Atatürk stadında karşı karşıya geldi…

Hava oldukça güzeldi… Didim Atatürk Stadı Didim Belediyespor taraftarlarıyla dolmuştu… Özellikle Didimli bayanlar maça büyük ilgi göstermişlerdi… Didim Belediyespor’un, coşkulu, seviyeli ve kaliteli bir taraftar topluluğuna sahip olduğunu burada özellikle belirtmek istiyorum… Didimli İngiliz hemşerilerimizin de maça yoğun ilgileri vardı…

Didim Belediye Başkanımız Mümin Kamacı ve Didim Emniyet Müdürümüz de maçı izlediler…

Dört maçtır kaybetmeyen Didim Belediyespor, 1.lig tecrübesi de olan ve grubun en az gol yiyen takımı İzmirspor’u sahasında konuk etti…

Didim Atatürk stadında oynanan maçın hakemleri ve takımların onbirleri şöyleydi :


Hakemler:  Ümit Deniz Uluşar***, Hasan Astar***, Ömer Tuna***


DİDİM BELEDİYESPOR: Murat****, Reyhan**(46 Gökhan B.**), Burak**, Oğuz**, İbrahim**, Fatih**, Yusuf**(46 Ediz**), Samet Sami**, Kemal**, Gökhan Ş.**(75 Anıl*), Ahmet**

Teknik Direktör : Reşat Kartal


İZMİRSPOR: Güray***, Ahmet**, Burak**, İrfan***, Cenk**, Mustafa**, Mahmut**, Eser**, Ayhan**(80 Metehan*), Utkucan***(90 Raşitcan*), Fatih**(75 Kadir*)

GOL: Yok
SARI KARTLAR: Reyhan, Burak, İbrahim, Fatih (Didim Belediyespor), Mustafa (İzmirspor)

İlk yarıda her iki takımda kontrollü bir oyun ortaya koydu… İlk yarının sonlarına doğru İzmir spor iki önemli gol pozisyonlarından yararlanamadı… Didim Belediyespor kalecisi bu atakları karşılamada başarılıydı…

Maçın ikinci yarısında Didim Belediyespor çok sayıda gol pozisyonuna girdi. Hep golü düşündü ama İzmir savunmasını ve kaleci Güray’ı geçemedi… Maçın bitimine kadar Apollon Taraftar Grubunun desteği devam etti… Maç başladığı gibi 0 – 0 berabere bitti…Gelecek hafta deplasmanda Manisa Belediyesporla karşılaşacak olan Didim Belediyespor aldığı beraberlikle puanını 14’e çıkardı…

8. Grupta İlk beş takımın Puan durumu şöyle oluştu :

1   İzmir İl Özel İdaresi    7  5  2  0  24  6  17

2   Balçova Belediyespor  7  5  2  0  14  5  17

3  Salihli Belediyespor      7  4  2  1  17  6  14

4  Didim Belediyespor      7  4  2  1  14  6  14

5  İzmirspor                       7  3  3  1  10  4  12

..............

Maçla ilgili fotoğraflar yazının ekinde...

E. Şahin, Didim   

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..