Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '13

 
Kategori
Siyaset
 

Didim CHP'de aday adayları...

Didim CHP'de aday adayları...
 

 

Didimliler öteden beri siyasetle çok ilgililer… Siyasetin girdilerini çıktılarını, arka planlarını iyi bilirler… Siyasete katılım ve aday olma yönünde de çok istekli ve cesaretlidirler…

Aydın ilimizin Büyükşehir olmasıyla ilçe Belediye Başkan adaylarının tespiti de daha önemli hale geldi… Önemli olan ilçelerde Belediye seçimlerini kazanırken daha çok oy alarak, Büyükşehir Belediye Başkanının kazanmasına katkı sağlamaktır…

Aydın ilimizde Büyükşehir Belediye Başkanı adaylığı kesin olan Özlem Çerçioğlu’nun ilçelerde kendisiyle uyum içinde çalışabilecek, CHP’nin oylarını artırabilecek adayları tercih edeceğini ve bu yönde de Genel merkezin esnek davranacağını düşünüyorum… İlçe adayları büyük olasılıkla Özlem Çerçioğlu’nun “olurundan” geçecektir…

Anketler, CHP’nin Aydın ilimizde % 40’lık üstünlüğünü gösteriyor ama seçimlere kadar her türlü dengelerin değişebileceğini de düşünmek gerekiyor… Ülkemiz genelinde olduğu gibi Aydın ilimizde de oyların yönünde önemli kaymalar, birleşmeler, ittifaklar olabilir…

Didim Belediye Başkanı aday adaylarına baktığımız zaman hepsi istekli, arzulu, yakından tanıdığımız güzel insanlar…

Basına yansıdığı şekliyle Belediye Başkan aday adaylarımız: Şimdiki Belediye Başkanımız Mümin Kamacı, Eski Belediye Başkanımız Mehmet Soysalan. Akbük Belediye Başkanımız Mehmet Erçin Sandalcı, İş Adamı, turizmci Murat Kalaycı, Şevket Bedir ve Fırat Uğur İlteroğlu’dur…

CHP tarafından adaylık süresinin bir ay daha uzatılmasıyla aday adayı sayısının daha çoğalacağını hatta sürpriz adayların çıkacağını düşünüyorum…

Adaylarımız, Didimliler tarafından tanınıyor… Aday adaylarının Kimisi yaptığı başarılı çalışmalarıyla, tecrübeleriyle öne çıkarken, kimi adaylar da gençlikleriyle vizyonlarıyla öne çıkıyorlar…Hepsi istekli ve arzulu gözüküyor bu durumu da Didim ve demokrasimiz adına sevindirici buluyorum…

Neticede aday adaylarından biri aday olacak… Tüm aday adaylarına başarılar diliyorum…

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..