Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '19

 
Kategori
Siyaset
 

Didim CHP'de Değişim Zamanı...

Mevlana'nın dediği gibi:
“ Dünle birlikte gitti cancağızım
 Ne kadar söz varsa düne ait.
Şimdi yeni şeyler söylemek lâzım…”


Takım tutar gibi parti tutmak ne kadar yanlışsa, beğenmediğiniz, başarışız bulduğunuz, vizyonsuz, gelecek için umut vermeyen yönetimleri de değiştirmemek o kadar yanlıştır…

Kitaplarını beğeniyle okuduğumuz Maksim Gorki, “Geçmişin arabalarıyla hiçbir yere gidemezsiniz” der. O zaman değişim için kolları sıvamak lazım.

Didim İlçemizde CHP İlçe kongreleri sürecine giriyoruz. CHP, ilçemizin toplumsal yapısı gereği çok güçlü bir partidir. Gerçek oy oranının ilçemizde %70’lerin üzerinde olması gerekirken; parti yönetimlerinin tutumlarından kaynaklanan nedenler yüzünden küskünler grubu oluşmuş ve partiden soğumalar başlamıştır. Ne yazık ki bazı CHP’li seçmenler sandığa bile gitmemiştir… Kendilerini partiden dışlanmış, aday ve aday adayı, Belediye meclis üyesi adayları tespitinde kendilerine sorulmamış, adam kayırma yöntemleriyle-ahbap-çavuş ilişkileriyle partiyle ilgisi olmayan kişilerin bile partiden meclis üyesi adayı gösterilmiş olması CHP tabanını üzmüştür… Didimli CHP seçmeni kendilerinin bir oy deposu ve çantada keklik olarak görülmesinden çok rahatsız olmuşlardır…

Yerel seçim sonucu da bu durumu göstermiştir. Millet İttifakı ve HDP’nin desteğine rağmen CHP çok güçlü olduğu ilçemizde ancak %50’lerin biraz üzerinde oy almıştır…

Bu durumu kimse başarı olarak gösteremez… Bu duruma neden olanların bir öz eleştiri yaparak; yeni yönetimlerin oluşmasına destek vermeleri beklenirken, koltuklarını sağlamlaştırmak için parti üst yönetimlerini de kullanarak parti tabanında bir algı yaratmanın peşinde koşmaktadırlar… Parti tabanı kullanılarak; parti içinde al gülüm ver gülüm anlayışı içinde pazarlıkların yapılması ise parti ve demokrasinin ruhuna uygun bir davranış değildir…

Belediye başkanının emrinde ve kontrolünde olan bir CHP ilçe yönetimi değil de; CHP İlçe yönetimince kontrol edilen ve denetlenen bir Belediye sistemi istiyoruz. Halkla belediye arasındaki diyalogu, işbirliğini geliştirici bir çalışmanın da bir aracısı olmalıdır CHP İlçe yönetimi… Böylece oylarıyla seçtikleri Belediye başkanını ve yönetimini halkımız İlçe yönetimi aracılığıyla denetlemiş ve sorgulamış olurlar… Belediye böylece sorumluluklarının farkına daha çok varır…

     Siyaset, bir tiyatro sahnesi
     Oynuyor siyasiler rolünü
     İçi beni yakıyor dışı da seni
     Sahnenin önünde demokrasi kahramanı
     Sahnenin arkasına geçince ben bilirim işimi…


Didim İlçemizde CHP İlçe Kongresinin ilk ayağı 23.11.2019 saat 09–17.00’de Esra Karakaya Anadolu Lisesinde yapılacak mahalle delegelerinin seçimiyle başlayacaktır…

Değişimden yanayım ve değişimin Didim ilçemizdeki CHP tabanında bir heyecan yaratacağına, küslükleri sona erdireceğine ve gruplaşmaları önleyeceğine inanıyorum…

Değişimin KÂZIM Yılmaz liderliğinde Beyaz liste ile olacağını düşünüyorum. Beyaz sayfa ile küslüklerin, gruplaşmaların, hizipleşmelerin, bölgeci anlayışın ortadan kalkacağını ve herkesi bir çiçek demeti güzelliğinde birleştireceğini düşündüğüm için oyumu “BEYAZ” listeye vereceğim…

Seçime katılacak tüm gruplara başarılar diliyorum… Kazanan demokrasi olsun… Her türlü sonucun Didim Halkımıza hayırlı olmasını diliyorum…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..