Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Didim’de, dolu dolu bir “Turizm Haftası” etkinliği…

Didim’de, dolu dolu bir “Turizm Haftası” etkinliği…
 

15–22 Nisan ülkemizde “Turizm Haftası olarak kutlanıyor…

Didim ilçemiz de; ülkemizin önemli bir turizm kentidir… Geçim kaynağı da ağırlıklı olarak turizme bağlıdır…

Didim Belediyemiz, sadece bu hafta dolayısıyla değil, tüm yıla yayılan çeşitli turizm etkinlikleriyle turizmi canlı tutmaya çalışmaktadır.  Bu etkinlikler, halkımıza ve turistlere açık olarak yapılmaktadır ve de parasızdır… Didim’de yaşayanlar ve Didim’e turizm, tatil amacıyla gelenler bu yönüyle şanslıdırlar…

Belediye Bakanımız Deniz Atabay, turizmin içinden geldiğinden ve daha önceleri de “Turizm Derneği Başkanlığı “ yaptığından dolayı turizmin sorunlarını bilmektedir…

Turizm Haftası nedeniyle yapılacak etkinliklere, Didim Belediyemiz başta olmak üzere, Kaymakamlığımız, ADÜ Didim Turizm Meslek Yüksekokulu, Odalar, Turizm Derneği, Kent Konseyi, DİTAP ve ilçemizin turistik işletmeleri destek vermektedirler…

Bu sene geç geldi Bahar Didim’e… Biz Didimliler böyle havalara alışık değildik… Turizm Haftasının başlamasıyla Didim’in havası da kendine geldi… Dolu dolu bir turizm etkinliği Didimlileri ve turistleri beklemektedir... Didim ilçemizin Akbük ve Akköy beldeleri bu turizm haftası etkinliğinde olduğu gibi gelecek yıllarda da önemli konumlara geleceklerdir… Belediyemizin Akköy’ün organik tarımını öne çıkaran ve tanıtma çalışmalarının yanında, Belediye Başkanımızın seçim vaatleri arasında yer alan “Akköy’e Şirince modelinin” yaşama geçirilmesiyle bu beldelerimizde turizm daha etkin ve canlı hale gelecektir…

15 Nisan – 22 Nisan Turizm Haftası etkinlikleri programı:

***15 Nisan 2015 Çarşamba Saat 10.00 Nurullah Kocabıyık Kültür Merkezi ‘Dünden Bugüne Didim Turizmi ve Değerlendirme’ konulu konferans ‘

***15 Nisan 2015 Çarşamba Saat 18.00 Marina Yat Kulüp Turizm Haftası Açılış Kokteyl.
***16 Nisan 2015 Perşembe Saat 10.00 Milet Müzesi. Turizm konulu yarışmada dereceye giren öğrencilerin sergi açılışı ödül töreni ve öğrencilerin Milet Müzesi ve Ören Yeri Ziyareti.

***16 Nisan 2015 Saat 14.00 Akbük Yolu güzergâhına Ağaç Dikme Etkinliği…

***17 Nisan 2015 Cuma Saat 14.30 Akbük; Balık Şenliği yapılacak…

***18 Nisan 2015 Cumartesi Saat 10.00 Apollon Tapınağı Bisiklet Şenliği…

***18 Nisan 2015 Saat 11.00 Barış Parkı Kafeteryası Bisiklet Şenliği etkinliği katılımcıları ile kahvaltı. Didim’i Bisikletle Keşfet Projesinin Tanıtımı
***19 Nisan 2015 Pazar Saat 08.00 Akköy Köy Meydanı; Geleneksel Kutsal Yol Yürüyüşü…

***19 Nisan 2015 Saat 15.30 Abalı Kavşağında Yürüyüş grubunun karşılanması ve 19 Nisan 2015 Saat 16.00 Eskiköy-Kutsal Yol Başlangıç Noktası Etkinlik Kapanış seremonisi. Halk Oyunları Gösterisi Müzikli Eğlence…

***22 Nisan 2015 Çarşamba Saat 20.00 Kent Meydanında Grup ZAKKUM’un konseri”

Başta Didim olmak üzere, ülkemize bol kazançlı bir turizm yılı diliyorum…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..