Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Didim'de bahar

Didim'de bahar
 

- Papatyaların, Yağmur'la dansı -

Çiçekler güzel,

Çiçekler içinde, çocuk daha güzel,

Didim’de bahar bir başka güzel.

Papatyalar aşık, Didim’in toprağına.

En iyi renklerini gösterirler. denizin mavisine inat.

Öyle ayırım yapmazlar, taşmış kayaymış, toprakmış, her yerde poz verir dururlar.

Dikildikçe beton yığınları, yas tutarlar uzaklaşmış olmaktan insanlardan.

Sürgün günlerini bekler dururlar, arsalar dönüştükçe betona...

En zorlarına giden de, çocuklardan uzaklaşmak.

En iyi fallarına bakarlar gençlerin. -Seviyordu, sevmiyordu-

Mum dibine ışık vermiyor, korkarlar kendi fallarından. Nasıl dayanırlar ayrılığa!

İstemezler saksıları, bakmak istemezler balkonlardan.

En iyi dostları Güneştir onların, saklanmazlar ondan, Ondan alırlar renklerini ve ona verirler.

Betonlar devleşti, o küçüldü. Güneşle küs ettiler onu.

Bilmem ne kadar daha dayanabilirler bu duruma .

Her yıl biraz daha uzaklaşıyorlar, büyüdükçe kentin sokakları.

En çok da çocukları özlüyorlar.

Anneler babalar getirin onları, atın kucağına, o onlarla mutlu. Var olduğunu onlarla anlıyor.

“Yağmur” papatya falında, poz veriyor geleceğe.

Papatya, ”Yağmur’a aşık, Yağmur’da papatyaya.

Yağmurdan bir öpücük annesine, babasına, bir öpücükte ağabeyi Deniz’e

Geleceğin düşlerini kurarken, poz veriyorlar yarınlara.

Çiçekler güzel,

Çiçekler içinde, çocuk daha güzel.

Yaşamak, çiçekle, çocukla, Baharla çok daha güzel.

Erdoğan Şahin, Didim

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..