Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '14

 
Kategori
Siyaset
 

Didim'de bir şey(h)ler oluyor...

Didim'de bir şey(h)ler oluyor...
 

 

Yaklaşık yirmi gündür “Didim’den” uzaklardayım…

Bu süreç içinde, Didim’in gündemini yerel gazetelerimizin internet sayfalarından takip ettim…

İki dönemdir CHP’den Belediye başkanlığımızı yapan Mümin Kamacı, üçüncü kez de aday gösterilmişti…

Son gelişmelere göre, Mümin Kamacı Genel Merkez tarafından adaylıktan çekilerek yerine Didim Turizm Derneği Başkanı ve bu dönem için de Belediye Meclisi üyeliğine aday olan Deniz Atabay atandı…

Bu durum, Didim siyaseti için sürpriz bir gelişmeydi… Bu gibi gelişmeleri sıcağı sıcağına değerlendirmeye kalkmak her zaman hatalı olur…

Gelişmelerin seyrini gerek ulusal basından, gerek yerel basından ve Didimli arkadaşlarım kanalıyla takip etme, değerlendirme olanağı buldum…

CHP Genel merkezinin Mümin Kamacı’yı adaylıktan çekmesinin gerekçelerini tam olarak bilemiyoruz… Basına yansıyan bir takım haberlerin yanı sıra bilmediğimiz ve bilemediğimiz bir takım gerekçeler olabilir…

Yeni Belediye Başkan Adayımız Deniz Atabay’ı,  gazeteci kimliğimle uzaktan tanıyorum… Didim Halkı tarafından pek tanınmadığını ama her yeni aday gibi süreç içinde tanınacağını düşünüyorum…

Siyaseti iyi bilen siyasetin içinden gelen, örgütçü yapısıyla Didim siyasetinde önemli bir yeri olan Mümin Kamacı’nın bu gelişmeler üzerine tepkilerini bir ölçüde anlayabiliriz… Bu yazıyı yazmaya devam ederken, Mümin Kamacı’nın CHP’den ayrılıp, DSP’ye geçtiği ve bu partiden aday olduğu haberi geldi…

Tüm bu gelişmeler, Didim’de yerel seçimlerin seyrini de önemli ölçüde etkileyecektir…

Bu gelişmeler öncelikle AKP’yi umutlandıracaktır… Seçim, CHP, AKP ve DSP adayları arasında geçecektir… Seçimlerin yaklaşacağı günlerde bir takım ittifakların olacağını da göreceğiz…

CHP adayı Deniz Atabay’ı Didimli seçmenin yeterince tanımadığı doğrudur… Tanıyabilmesi için yeterli zamanın da olduğunu düşünüyorum… Didim için yapacağı çalışmalar, projeler için de hazırlıklı olduğu kanısındayım… Didim seçmeni, ülkemizin en bilinçli seçmen grubundadır… Didimli seçmen için önce partisi, sonra adayı gelir… Didimli seçmen kendisini partisinin üstünde gören adaylara da tepkilidirler…

17 Aralık tarihinin Türk siyaseti tarihinde önemli bir dönüşümü de beraberinde getireceğinden, Didim’de CHP Adayının seçimi kazanacağını düşünüyorum…

30 Mart seçimlerinin ilçemizde demokratik bir olgunluk içinde geçmesi en büyük dileğimizdir…

İlçemizi yönetmeye aday olan tüm adaylara başarılar diliyorum…

 

  

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..