Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '12

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim'den perhizlik ve turşuluk haberler...

Didim'den perhizlik ve turşuluk haberler...
 

 

Yeni bir yıla daha girmek üzereyiz…

Dolayısıyla, Didim’de havaların biraz daha soğuyacağı bir döneme giriyoruz…

Pencerenizi açtığınız zaman veya kapıya çıktığınız zaman keskin bir kömür kokusuyla karşı karşıya kalıyorsunuz…

Didim Kaymakamlığının bedava olarak dağıttığı bin ton kömür’ün dumanı, Didim semalarından gelip sizi buluyor…

Didim’de evler yazlık olarak kullanılacağı düşünülerek yapıldığı için, hiç birinde sağlıklı baca sistemi yoktur… Bu yüzden komşularınızın kömür dumanını evinizin içinde soluyabilirsiniz…

Didim’in havası diyoruz ve havasıyla övünüyoruz ya… Didim Belediye’sinin girişimiyle, Didim’in temiz havasının tescillenmesi için Üniversiteler tarafından bilimsel çalışmalar yapıldığını, ölçüm merkezleri kurulduğunu biliyoruz… Tescillenecek temiz ve kaliteli havayla birlikte Didim’e ilginin artacağı, Didim turizmine katkı sağlayacağı umuluyor…

Belediye’nin bu olumlu girişimi, Hükümetin dağıttığı bedava kömürlerin havamızı kirletilmesiyle bir ölçüde engellenmiş oluyor… İşte burada perhizlik ve turşuluk haberler ortaya çıkıyor…

Gelelim diğer perhizlere ve turşulara…

Didim’i tanıtmak için heyetler, gruplar halinde Avrupa Turizm fuarlarında ve ülkemizin turizm fuarlarında çalışmalar yapıyorlar… Broşürler, afişler, tanıtım CD’leri dağıtıyorlar… Didim’in temiz havası ve özellikle de Mavi Bayraklı denizi vurgulanıyor…

Şimdi de çevreye, denize büyük zararlar verdiği bilimsel verilerle ortaya konulan “Balık çiftliklerinin” kurulmasına izin veriyoruz… Birkaç şirket para kazanacak diye, turizm gibi altın yumurtlayan bir tavuğu kesmeye çalışıyoruz… İşte perhiz, işte lahana turşusu… Yerseniz…

Gelecek yazılarımda Didim’in diğer perhizlik ve turşuluk konularına değinmeye çalışacağım…

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..