Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '14

 
Kategori
Siyaset
 

Didim'den Yalova'ya gönül köprüsü...

Didim'den Yalova'ya gönül köprüsü...
 

 

Bildiğiniz gibi, 30 Mart yerel seçimlerinde Yalova Belediye Başkanlığı seçimlerini CHP adayı Vefa Salman kazanmıştı… Ankara gibi birçok yerelde büyük skandallar olmasına rağmen seçimler iptal edilmezken, Yalova’da seçimin iptal edilmesi toplumda şok etkisi yaratmıştı… İptal edilen seçim 1 Haziran Pazar günü yapılacak… Bu seçim, her şeyden önce haksızlığa ve çalınmış bir hakkın geri alınması için yapılan bir onur mücadelesiydi… Didimli duyarlı vatandaşlar da, bu yapılan haksızlığa duyarsız kalmadı. Yalova CHP adayı Vefa Salmana destek vermek için iki otobüsle Yalova’daydılar…

Tüm Türkiye’nin tanıdığı ve sevdiği Muharrem İnce’yi Didimliler bir başka sever… Onu kendilerine daha yakın, bir hemşeri gibi görürler… Didim’e sık gelmesi, seçim sürecinde çok yoğun çalışmalarına rağmen Didim’e zaman ayırmasını Didimliler unutmadı… Bu destek, aynı zamanda, Yalova milletvekili  Muharrem İnce’ye de bir jest ve sevgi gösterisiydi…

Didim siyasetinde çok etkili olan Didimli bayanlar gün boyunca bu çalışmalarını Yalova sokaklarında, mahallelerinde gösterdiler… Didim Belediye Başkanımız Deniz Atabay ve CHP İlçe Başkanı Gökmen Karataş da Yalova'daydılar… Doğa yürüyüşlerinde önemli organizeleri başarıyla yöneten, Didim CHP ilçe yönetimine de teknik destek veren Nusret Tankal, yine bu gönül köprüsü organizasyonun da önemli bir görev yaptı…

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kılıçdaroğlu da  milletvekilleriyle Yalova’daydılar.. Hep birlikte Volkan Konağın konserini izlerken çok duygulu, coşkulu anlar yaşadık… Yoğun yağmur yağışı da bu coşkuyu engelleyemedi…

Dün Yalova, haksızlığa karşı duruşun yeriydi… Çalınan hakkın geri alınması için itirazın çığlığa dönüştüğü yerdi…

Didimliler de, yürekleriyle oradaydılar… Yalovalılarla bir gönül köprüsü kurdular…

Gecenin geç saatında otobüslerimiz Yalova’dan ayrılırken Yalovalıların Didimlilere gösterdikleri sevgi dolu uğurlama ve el sallamaları çok manidar ve duygulandırıcıydı…

Pazar günü, heyecanla seçim sonuçlarını bekleyeceğiz…Yüreğimiz haksızlığa uğramış Yalovalılardan yana…

Görüşmek üzere...

Not : Yazının ekinde "Milliyet Galeri'de ilgili fotoğraflar

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..