Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '09

 
Kategori
Sağlık
 

Didim Devlet Hastanesi Güncesinden

KBB doktorumuz, cuma gününe kadar yok.

Kadın Doğum doktorumuz raporlu.

Dahiliye doktorumuz, Söke'den gelecek, yoldadır bekliyoruz.

Ortepedi doktorumuzun ameliyatı var.

Göz doktorumuzun sırası bitti. Yarın saat yedide hastanemizden sıra almanız gerekiyor.

Nüfusu ellibine yaklaşan Didim'in nüfusu, yaz aylarında beşyüzbini buluyor.

Onbinlerce konutun İngilizlere satıldığı Didim'de, İngiliz nüfusu da önemli bir sayıya ulaşmış durumda.

Didim'de bir devlet hastanesi var. Hastanenin fiziki şartları uygun ama sağlık işlevini yerine getirebilecek yeterli doktor yok.

Özellikle de bu durum, yaz aylarında tam anlamıyla kendini hissettiriyor ve sıkıntı yaratıyor.

Didim özelindeki bu durum sağlık politikamızın da bir özeti gibi...

Bugün git yarın gel, paran varsa özele git. Paran yoksa doktorun izninin, raporunun bitmesini bekle...

Binalar yaparız, binaları donatırız, adına hastane deriz.

Hastalıklarımıza şifa olsun diye hastanelerin yolunu tutarız.

Hasta hasta erkenden kalkar sıra alırsınız. Hastane kapısında umutla, sıranızı beklersiniz.

Sonradan doktorun ameliyata girdiğini, Aydından, Sökeden gelen doktorun trafiğe takıldığını öğrenirsiniz.

Umutla beklersiniz beklersiniz... Sonra çaresizce evinizin yolunu tutarsınız.

İlgiler dillerinin ucuyla, umursamaz tavırlarla sorularınızı öylesine yanıtlarlar...

Bazı hastalar sinirlenir, bağırır çağırır ve neticede daha çok hasta olarak evlerinin yolunu tutarlar.

2002 yılında açılışı yapılan Didim Hastanesindeki bugünkü durum böyle...

Yarına umudumuz var mı derseniz...

Hastanelerden bir Hastane Didim Devlet Hastanesi...

Yok birbirimizden farkımız, biz bize benzeriz... Benzemeyenleri de benzetiriz...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..