Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '12

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim için istemek ve inanmak...

Didim için istemek ve inanmak...
 

“Başarınızın büyüklüğünü, inancınızın büyüklüğü belirler” Seneca

Didim sevdalısı bir grup Didimli vatandaş, Didim için Facebok’ta organize olarak, Didim Altınkum Vakıflar arazisinin satılmamasını park, bahçe, oyun alanları, anfi tiyatro benzeri sosyal alanlar olarak değerlendirilerek, Didim halkına ve turizmine sunulması için bir kampanya başlattılar... Bu konuda; başta Aydın İlimizin tüm milletvekilleri olmak üzere tüm siyasilerden, derneklerden, kuruluşlardan destek için çağrıda bulundular... Ayrıca bir “Açık Mektup” yayınlayarak, isteklerini kamuoyuyla paylaştılar... Aynı mektubu ilimizin milletvekillerine de göndererek desteklerini istediler...

Didimlinin ÖZGÜRSES Gazetesi ve Didim Pozitif Bakış Gazetesi vatandaşın bu duyarlılığına sesiz kalmadı ve yayınlarıyla bu girişimi desteklediler... Didimli Doğa Yürüyüşçüleri, Didimli Emekliler, Didim Derneği  ve DİÇEP, Sosyal paylaşım sitelerinde desteklerini  paylaşımlarla gösterdiler... Sadece Didim değil, Didim dışından da; “Didim Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun” sosyal paylaşım sitesine önemli destekler geldi...

Didim ÖZGÜRSES Gazetesinin 19 Mart 2012 tarihli Web sayfasına yansıyan haberinde, bu konuda biraz moralimizi bozdu. Konu ilgili haber şöyleydi:

Vatandaşın, Altınkum Vakıflar arazisinin park ve bahçe olması yönünde talebi olduğu hatırlatılan Kamacı “İlçemizde yeşil ve ortak kullanım alanlarının olması lazım. Söz konusu Vakıflara ait arazi Vakıflar tarafından teslim edilmez, ciddi bir mülkiyet. Duyarlılığa katılıyoruz ama elimizden bir şey gelmez. Vakıfların araziyi en iyi şekilde değerlendireceğine inanıyorum” dedi.

Anlaşılan o ki: Belediye Başkanımız bu girişimin sonuç vereceğine inanmıyor... Vakıfların ciddi bir mülk olduğunu ve vakıfların bu araziyi teslim etmeyeceğine inanıyor ve bu yönde bir hükme varıyor... Başkanımızın bu tavrına şaşırdığımızı, üzüldüğümüzü belirtmeliyiz...

Evet, Didim Vakıflar arazisi çok değerli olabilir.... Hiç bir şey, Didim’in çağdaş geleceğini kurmaktan değerli değildir...Didimin geleceği de ancak, bu araziyle değerli hale gelebilir... Buna öncelikle yöneticilerimizin inanmasını beklerdik...

Düşünün ki; Altınkum yeni bir çehreye kavuşuyor... Altınkum’um üstündeki Vakıflar arazisi de park, bahçe olmuş... Bir de, denize karşı küçük anfi Tiyatro yapılmış... İnsanlar bu alanda dinleniyorlar, nefes alıyorlar,  Didimli olmaktan veya Didim’de bulunmaktan mutlu oluyorlar...

Didim’in geleceği günü birlik, yapboz işlerle şekillenemez... Büyük düşünmekle, düşündüğüne de inanmakla gerçekleşir...

Didim Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun” sosyal paylaşım grubu olarak, bu yöndeki çalışmalarımıza devam edeceğiz... Bu yönde inancımız tamdır... Bu konuda ulaşabileceğimiz tüm mercilere ulaşacağız... Buranın satılmasıyla, burada oluşacak yapılaşmanın Altınkum’un sonunu getireceği bilinciyle, burasının satılmasına karşı bir duruş ve direniş oluşturacağız...

Didim  Altınkum  Vakıflar satılmasın park ve bahçe olsun...

Erdoğan Şahin, Didim

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..