Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didim Orman Kampı, gerçek sahibini bulurken...

Didim Orman Kampı, gerçek sahibini bulurken...
 

 

Eskiden de; adı yine Orman Kampıydı ama biraz bize yabancı gibiydi...

Şimdi bizim oldu… Niye bizim diyorum, çünkü Orman Kampının işletmesi Belediyemize geçti… Çağdaş toplumlar, Belediyelerine ait yerleri kendilerinin gibi görürler, korurlar ve geliştirirler… Bu gibi yerlerin özel sektöre verilmesine, hep karşı durduk… Bu gibi yerlerin sahibi, gerçekte halktır ve halkla buluşması da gerekiyordu… Özel sektörün fazla kâr hırsı nedeniyle halkımız kendisine ait yerlere giremez olmuştu…

Didim Orman Kampı, Didim için çok önemlidir… Didimlerin yaz - kış yararlanacağı, soluklanacağı, eğleneceği, dinleneceği çok önemli bir alandır… Belediyemiz iyi, planlı, çağdaş, insancıl kısaca sosyal amaçlı bir işletim tarzını benimsediği zaman Didimliler buradan yararlanmaktan mutlu olacaklardır… Örnek olarak; Altınkum Barış Parkındaki Belediye çay bahçesini gösterebiliriz… Çevresindeki çay bahçelerinin fiyatları birbirine yakın olmasına rağmen sinek avlarken, Belediye çay bahçesi yaz- kış tıklım tıklım dolmaktadır… Bunun en önemli nedeni, halkın burasının kendisinin gibi görmesi ve Belediyemizin de sosyal işletmecilik anlayışıdır…

147 dönümlük Orman Parkının işletmesini ihaleye girerek, Belediyemize kazandıran başkanımız Deniz Atabay, ilk önemli ve başarılı icraatını gerçekleştirmiştir… Bu alanda yapılması gereken çalışmalar, çağdaş örneklerine uygun olarak çevreci ve sosyal bir anlayışla gerçekleştirilirse, tüm Didimliler mutlu olur… Didim Orman Kampında olmasını istediğim ve ilk aklıma gelenleri şöyle bir sıralayayım: Altınkum Barış Çay Bahçesi modeli bir çay bahçesi, düğün dernek toplantılarının yapılabileceği açık alanlar, halkımızın piknik yapabileceği şekilde düzenlenmiş piknik alanları,  çocuklarımıza oyun parkları ve benzerleri…

Halk Belediyedir, Belediye halktır… Belediye halk için vardır… Belediyemizin, halkımızın yararına yapacağı tüm sosyal çalışmalarının yanında yer alacağız… Belediyemizin tüm çalışmalarını bir şeffaflık içinde yapması, hısım akraba, emmi dayı, ahbap çavuş ilişkilerine girilmemesi en büyük arzumuzdur… Siyasi gücünü ve konumunu kullanarak Belediyemizden şahsi çıkar sağlamaya çalışanlara da hep karşı olacağız, bu gibi hareketleri de bu sayfalarda teşhir edeceğiz…Son gözlemlerime göre, Didim siyasetinde bu yönde bir hareketlenme, yer kapma hırsına kapılan bir grup var…

Orman Kampından girdik, siyasetten çıktık… Didim için her şeyin halkça, hakça olmasını arzu ediyoruz… Didim Orman Kampının Didim’e hayırlı olmasını diliyorum…

Halkımızın da; Orman Kampına dair neler yapılması konusunda görüşlerinin bir anketle alınmasını arzu ediyorum… Sivil toplum kuruluşlarının,  yerel gazetelerin köşe yazarlarının da bu konuda görüşlerinin alınması yararlı olacaktır diye düşünüyorum…

Haydi, Didim… Vira Bismillah…

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..