Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '09

 
Kategori
Spor
 

Didim Plaj Futbolu Turnuvası

Didim Plaj Futbolu Turnuvası
 

Didim Belediyesi'nin düzenlediği, Barış Şenliği kapsamında yapılan Plaj futbolu turnuvasıyla; Didim plaj futboluna merhaba dedi...

Altınkum plajında yapılan plaj futbolu, uluslararası kurallara göre oynanıyor.

28x37 metre ebatındaki kumsal alanda, takımlar birer kaleci olmak üzere beşer futbolcu ile mücadele ettiler.

Müzik eşliğinde yalın ayak, özel plaj futbol topuyla, seyir zevki bol, gollü maçlar izledik. Maçı, iki sahaiçi, iki de masa hakemi olmak üzere dört hakem yönetiyor. Çok sayıda top ve top toplayıcısının olması maçın durmasını engelliyor. Takımlar zaten atışlarını beş saniye içinde kullanmak zorundalar. Futbolcular çok efor sarfettiklerinden , oyuncu değişiminde de bir kısıtlama yok...

Brezilya'dan tüm dünyaya yayılan plaj futbolu, Brezilya'nın futbolcu yetiştirmesinin de önemli bir kaynağı durumundadır.

Brezilya'dan tüm Dünya sahillerine yayılan plaj futbolu, ülkemizde de sevilmeye başladı.

Didim Barış Şenlikler nedeniyle izlediğim plaj futbolundan büyük keyif aldım.

Didim'in bu yönde önemli bir potansiyeli var. Herşeyden önce güzel bir plajı var. Belediyenin de sosyal etkinliklere ağırlık verdiğini düşünürsek, Didim'de plaj futbolu popüler olmaya başlayabilir. Uluslararası organizelere de dönüşebilir.

Türkiye Futbol Fedrasyonuna bağlı, Türkiye Plaj Futbolu milli takımımız da uluslarası maçlar yapmaktadır. Bu maçlardan bazılarını Didim'de oynanmasını gönül istiyor. Umarım bu dileklerimiz gerçekleşir.

Barış Şenliği kapsamında yapılan plaj futbolu turnuvasının, Didim'e değişik bir renk kattığına inanıyorum. Sporun da, toplumlar arası barışa katkı sağlamasını diliyorum.

Eğer, plaj futbolunu merak ediyorsanız, 2 Eylül Çarşamba günü sat 17.00'de final maçı için Altınkum'da olun. İyi seyirler diliyorum.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..