Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '16

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Didimliler'in sesine kulak verin lütfen!

Didimliler'in sesine kulak verin lütfen!
 

Karikatür: Mehmet Tevlim


“Parsel parsel eylemişler Didim’i

Yeşil alanlara hasret gibiyiz şimdi…”

Yıllar öncesinin anlayışı, Didimlilerin mutluluğunu düşünerek şehrin merkezi konumundaki 120 dönümlük 1020 nolu parseli, 1099 nolu 11 dönümlük parseli ve 1101 nolu 201 dönümlük parselleri ve daha birçok parseli rekreasyon alanı –eğlence- dinlence- yeşil alan- olarak belirlemiş. Gel gör ki; günümüzün anlayışı bu alanlara göz dikerek, hazine arazisi durumundaki bu alanları, Didimlilerin elinden alarak, satılmak üzere Başbakanlık Özelleştirme dairesine vermiş ve bu alanların satışı için de düğmeye basılmıştır…

Didim’e, Didimlilere, Didim halkının seçtiği Belediyeye soran olmamış. Didimlilerin mutluluğunu ve geleceğini düşünen yok… En büyük korkumuz; bu alanların konut yapılması için satışta çıkarılma olasılığıdır. Bu alanlar, Didim’in akciğerleridir, çağdaş kent dokusu için olmazsa olmaz alanlardır. Bu alanlar betonlaştığı zaman Didim’den kaçanlar kurtulur diyebiliriz…

AKP İktidarının anlam veremediğimiz, Didim'i yok sayan, Didimlileri düşünmeyen tavrına İlçemizdeki tüm siyasi partiler, Sivil toplum Kuruluşları, halkımız ve en önemlisi de Belediyemiz şiddetle karşıdır…

Oylarımızla seçip Meclise gönderdiğimiz Aydın Milletvekillerimiz, Didim Halkımızın bu çığlığına kulak verin… Didimlilerin hakkının Didimlilere verilmesi için uğraşın…

Ülkemizin Sayın Başbakanı Binali Yıldırım, Didim halkının hakkını Didimlilere geri verin. Eğer adı geçen yerlere bir bedel biçmek zorundaysanız onu da bizden alın. Yeter ki akciğerlerimiz sönmesin, Didim’in geleceği yok olmasın…

Parsel parsel eylemişler Didim’i

Bu haklı çığlığımızı lütfen duyun şimdi…    

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..