Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '14

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Diet (imi ödedim artık)

Diet (imi ödedim artık)
 

son halim değil aslında da yeni foto çektirmeye üşendim :)


 Siz de bıktınız yıllardır biliyorum :) Yok üç kilo verdim yok beş kilo verdim, benim bünyede fark da edilmiyordu gerçi :)

Her pazartesi başlanan Salı hadi bilemedin Çarşamba şiddetle son bulan yolculuğum…

Göbekli bir arkadaşımın işi bilen bir spor hocasından aldığı tüyolarla yirmiye yakın kilo vermesi ve incecik hali ile sen de yaparsın bir git diyerek beni yüreklendirmesi üzerine başladı serüvenim…

Bir gideyim ya diye yola revan oluşum, spor salonunda kendini yağlara savaş açmış bir savaşçı ile tanışmam, ilk gün benim psikolojiyi yerden yere vuruşu ve benim ağlayarak eve gelmem, bir hafta kadar da kendime gelemem ile devam etti.

Dedi ki sen kendine ne yapmışsın obez? Ölürsün sen kırkına gelmeden… Kilo ikili rakamlardan üçlü rakamlara çıkmış hala yok yapabilir miyim yok verebilir miyim… Mecbursun… Sen bir annesin (en cılız tarafımdan vuruyor) kızının büyüdüğünü, evlendiğini, torunlarını falan göremezsin bu gidişle…

Sen kilolusun ama yüzünün güzelliği yeter, ver tabi birazcık sağlığın için, senin kilon eşit dağılmış o yüzden çok sırıtmıyor gibi aldığım hoş eleştirilerden sonra ilk defa bu kadar acı gerçekler yüzüme tokat (yumruk hatta) gibi çarpılıyor… Bu travma salya sümük atlatılıyor ve evet ya diyorum ye ye nereye kadar…

Ve aradan geçen 10 ay sonuç 27 kilo… Kalan 9 kilom daha var acelem yok yaza kadar hallederim.

Ne yedim ne içtim geçin, her insanın yaşam koşulları, sağlığı, vücut tipine göre değişir.

Ana fikir yağ, un, şeker, tuz yok … Onun dışında eğer kilo sorununuz varsa işi bilen birinden yardım alacaksınız başka yolu yok.  Benim gibi kendi kendine bir şeyler yapmaya çalışmayın zira yıllarca bunu yaparak kendime zarar vermişim. Vücuttaki yağ, su ve kas oranlarımı manyak etmişim :)

Hareket etmeyi sevmeyen iki adımda yağmur yemişe dönen ben en az haftada iki üç gün tempolu yürüyorum, markete bakkala koşarak gidip geliyorum, dahası geceleri daha rahat uyuyorum.

Güzellik müzelik hikaye, rahatlık, sağlık şahane…

İlle de ben senin gittiğin yere gideceğim diyen olursa (İstanbul içinde tabi) mesajlardan irtibat bilgisi veririm.

Ben bu kiloları verdiysem sigarayı da bırakırım arkadaş modundayım şimdi haydi hayırlısı :)

 

Sevgiyle…

 

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..