Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '07

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Diğer günler sizin olsun

Sabah kocam kahvaltı hazırladı. Yapar bunu aslında, vakti varsa, İstanbul'daysa keyfi yerindeyse ...... Ama dedi ki "Bu özel bir kahvaltı çünkü bugün dünya kadınlar günü." E ben de maksat jest olsun, torba dolsun "Varsa erkekler günü bilelim, elimizden geleni yaparız" yolunda çok bilindik bir geyiğe girmişken geyik balta ile kesildi:

Geriye kalan bütün günler dünya erkekler günü!

Ben de bu vesileyle önce evde ya da işte çalışan, üreten, emek veren tüm kadınların 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü ve geriye kalan 364 günde kendisine kahvaltı, mükellef öğlen ve akşam yemekleri hazırlanması, oraya buraya atılan çorap olsun, çamaşır olsun, gömlek olsun her türlü nevalenin peşlerinden toplanması, varsa çocuğuna en iyi şekilde bakılması, eşinin her daim bakımlı, genç(!?!), güzel (bunları krem ya da her türlü kozmetiğe, spora, estetik ve plastik müdahalelere vakit ve para harcamadan gerçekleştiriyor olması esas) ve fakat aynı zamanda ev işlerinde deha ve yine fakat kariyer sahibi, anlayışlı, senin annen bir melekti yavlum kıvamında bir kişi olması, evde yapılacak tüm dırdıra ait ait fikri hakların tamamen kendisine ait olması beklentisi içindeki sevgili erkeklerimizin 8 Marttan gayrı diğer tüm günlerini kutlarım:)

Not: Kocama 364 günün bir kısmını benimle kadın-erkek karma günü olarak paylaştığı, hatta bazı günler prensesler günü gibi hissettirdiği için burdan teşekkür ediyorum. Biliyorum senin dilinde hayatım:)

 
Toplam blog
: 24
: 1019
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

Ben Gözde. Yaş: 30. Meslek: Avukat. Medeni hal: Evli. Ruh hali ve saçları: Dalgalı...