Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '14

 
Kategori
TV Programları
 

Diğer Yarım

Diğer Yarım
 

İddialı olmasa da yaz dizileri arasında en sıcağı bana göre. Cuma günleri ekrana kitlenerek izlediğim Diğer Yarım. Klasik bir hikaye ama sunum insanın içine işleyen cisten.

Aşka hasret kaldığımızdan belki kelimelere aşık olup sonunda birbirini bulan Esma&Tarık; ailelerini karşısına alıp aşkı seçen, inatları yüzünden ayrılsalarda sol yanından aşkı söküp atamayan Ecevit&Meryem. Buram buram aşk kokan bir dizi. 

Yıllar sonra gerçekleşen Ecevit Meryem karşılaşması gözlerimin önünde. Sanki o an ben yaşadım o vuslatı, ağladım ağlayacaktım. Neyse ki hükmedebildim gözyaşlarıma. Ecevit'in bakışı, Meryem'in ağlayışı beni benden aldı.

Hep yaşamak istediğim vuslattı bu galiba benim. Hayalimi izledim sanki o sahnede. Tek fark oyuncular biz değildik ve isimler başkaydı.

Çok tatlı, sıcak ve tebessüm ettiren bi dizi diğer yarım. Aynı zamanda da ağlatan.

Ömrü ne olur bilemem dizinin ama yıllar sonra karşılaşan Ecevit&Meryem in bu sahnesi kalacak hafızamda.

Kim bilir belki Eda Tezcan'ın senaryosu benim gerçeğim olur..

 
Toplam blog
: 2
: 144
Kayıt tarihi
: 03.07.14
 
 

Gündemi takip eden, etrafında olanlara kulak tıkayıp gözünü kapatmayanlardanım.  Mühendis olmak i..