Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '21

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
68
 

Dijitale ve Hormona Alışırız

Herkes şikâyetçi. E ne yapacağız? Yasaklayalım.

Bu devir böyle. Yaşamayalım o zaman. Geri gidelim.

Öyle bir şey söylüyorsunuz ki…

“Korkut ama görüyorsun yaptıklarını”

Görüyorum ve yapacak bir şey yok diyorum…

Yasakla kısıtla, hayatı yasaklarsın.

Rahatsız olsak da karşı olsak da bu süreç yaşanacak, zamana karşı durulmaz.

Ancak bunların içerisinde iyileştirmeler yapabiliriz; dijital rahatsız etmez, hormon hasta etmez.

Ve bir öngörüde bulunayım; bunlara alışacağız, normal gelecek. Bünye de alışacak, rahatsız ya da hasta olmayacağız.

Bünye alışık değil, alışacak.

Sorun bunların kötü insanların elinde olması.

Bir de işte bazı aklı evvel kimseler tamam olsun ama şurası şöyle olsun filan diyorlar.

Birilerinin değil bunlarla yaşayanların isteği doğrultusunda bilim ve teknolojinin öngördüğü şekilde olacak.

Peki bunlar iyi ve faydalı mı?

İyi ya da değil ama insanlık arayıp bulduğuna göre çağın gereği.

Eski kafalı insanlar zamana karşı durmaya çalışırlar.

“Korkut çağın vebası bunlar, nasıl savunursun”

Ben savunmuyorum zaman savunuyor, karşı durun isterseniz!

Zaman içerisinde yarattıkları travma kaybolacak, bu kadar da düşkün olmayacağız zaten.

Evrimleşiyoruz yapımız değişiyor, eskiye göre zararlı olduğunu düşündüğümüz şeyler belki de zamanla zararlı olmayacak.

Doğalı bin yıllardır yaşıyoruz, belki bundan sonra suniyi yaşayacağız.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Alman felsefesinin dünyaca bilinen ünlü tabiriyle "Das Zeitgeist" yani "Zamanın ruhu".Bugunu belirleyen hep o....

Ersin Kabaoglu 
 20.01.2021 23:54
Cevap :
Evet, zamanın ruhu konuyu çok iyi anlatıyor.   22.01.2021 7:23
 

Dünya değişiyor kim nasıl istiyorsa öyle yaşamalı ama ödünç hayatla değil kendi istedikleri hayatla..Ve bir çok bilim insanının sözlerine katılıyorum nemi diyorlar “ bir dahaki pandemilerden aşı ile kurtulmamız imkansız ve dünya artık milyonlarca yeni virüsle karşıkarşıya...Zorluklar için hazırlanan bir bedenimiz var tüm zorlu şartlarda ayakta kalabilecek bir yapıya sahibiz ama kullanmaya aciziz..Kaç kişi elleriyle yemek yiyor yada kaç kişi tırnakların neden yaratıldığının farkında... sevgiyle

jale kasap 
 20.01.2021 20:17
Cevap :
Kim nasıl istiyorsa öyle yaşamalı, bu cümleni aldım. Bir yazımda vardı, düşünce hatta duygu olarak birbirine uygun ya da yakın kimselerya genetik kodları benzer ya da bir şekilde eskilere dayanan akrabalık var iddiasında bulunmuştum. İlgi görmedi. Oysa biz bize benzeyenleri seviyoruz ya da onlarla yakın düşünüyoruz. Kan çekiyor belki. Akrabalıktan ziyade genetik kod benzerliği ağırlıklı. Alakasız ama aklıma geldi. Selamlar.   22.01.2021 7:02
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5714
Toplam yorum
: 14414
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 640
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster