Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dik Durursak Dik Olur muyuz?

Bir kere dik olmak nedir, ağaç gibi filan mı? Artı vücut yapısına bağlı, mesela ben dik dururken bile kamburum, taş toprak değil ki şekil veresin.

Dik durduğumuz ya da dik yürüdüğümüz zaman vücudumuz dik olurmuş. Valla bu doğru olsaydı benim yalı kavağı gibi olmam gerekirdi çünkü gökte ne varsa radarımdan geçiyor, üstelik yıldızları saymayı çok severim!

Yanlış algı yaratılıyor… Yani dik durur dik yürürsek dimdik olurmuşuz. Gerçi neyi var bunun affedersin kazık yutmuş gibi ama Alihan yürüyüşü için gerekliymiş.  Artı kuğu gibi de süzülürmüşsünüz.

Hakkaten ya eğik yürüdüğümüz zaman sanki boyumuz kısa görünüyor. E doğru, on santim yatay gitse, neticede Hidayet Türkoğlu değiliz ya.

Ben bu dik durma meselesine taktım ama vücudumun şekline faydası olmadı; dik durunca tamamda bozulunca yine kambur felek! Hani hiç değilse eğri boynum doğrulsaydı!

Var olan şeklinizi korur bence ki az şey değil, rahmetli dedem uzun boylu olduğu (bu arada adamın uzun boyunun nere gittiğini anlayamadık ailede uzun yok) ve de ihtimal ki dik durmadığı için “S” harfi yapmıştı.

Kısa boylular dik durmak zorunda, aksi halde bir de ufak tefeklerse göremeyebiliriz. Dik durmak dik yürümek kolay da değil; Polat Alemdar mısın bu ne hava! Ne havası kardeş, hava değil tava!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..