Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

14 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Dikenleri saklı güller...

Dikenleri saklı güller...
 

İşte mevsim “ilk” bahar

Ortalıkta portakal çiçekleri

Hasretinle topladım sokak aralarında

“Dikenleri saklı” çıtırık güllerini

Sıra sıra dizilmiş turunç ağaçları

Turuncu bir gökyüzü

Bembeyaz “pamuk” kozaları

Gökyüzü masmavi

Yumurtalık denizi lacivert

Şiirlerim yılgın yaşamdan

Şairin yatağı gibi

İmkânsız bir aşkı tercih edişim

Kırılmış yüreğimin tüm parçalarını

Doldurdum bavulumun içine

Attım meçhule giden kuşetli trene

Sesim kısık

Gözlerim ağlamaklı

Çarşafa dolanmış tarifsiz duygularım

Yüreğim hem yaralı hem yaslı…

Geleceksin biliyorum

Hani var ya Anadolu’muz da

Kırmızı kurdele bağlar gelinler bellerine

“Unutma”

Sana saklıyorum kendimi…

Başucumda dalından topladığım

“Dikenleri saklı” çıtırık gülleri

Mevsim ise sanki “İkinci bahar”

Perdeler kapalı duvarlar iletir sesini…

Zaman hızlı hoyrat ve acımasız

Madem vuslat da imkânsız

“Kalp Kucağında” ölmek en güzeli…

Masallar, filmlerdeki gibi

Fon da bizim şarkımız;

Dün akşam,

Yine benim yollarıma bakmışsın

Gelmeyince üzülüp ağlamışsın,

Kalbindeki derdine derman olmaya geldim

Sakın artık üzülme,

“Sende kalmaya senin olmaya geldim…”

Hüzünlü bir şarkıdır aşkımız

Ayrılıklarla biten masallar, filmler gibi

O da bitti…

Ellerimde solmuş “dikenleri saklı güller”

Adı yoktu bu filmin

Adını koydum “Yaşanmamış sevdalar”

İçinde yaşamaya doyamadığımız günler

Mevsim ise artık “SONBAHAR”

Mevsim “Sonbahar”

 

“Bana göre “Aşk” ölene kadar”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 14.04.2013 13.15

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..