Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dikkat, ' ahhbeistanbul ' Hotmailim Hacklendi

Dikkat, ' ahhbeistanbul ' Hotmailim Hacklendi
 

Birkaç gün önce Sedat Aydın' la msn de konuştuğumu sanıyordum. Benden, önce Garanti Bankası kredi kartı numarası istedi. ' Acil olarak bir arkadaşım para gönderecek senin kartına göndersin, daha sonra da cep no' yla bana aktarırız ' dedi...

Çok şaşırmıştım çünkü Sedat Aydın' la öyle para konusu yapacak şekilde bir samimiyetimiz yoktu. Olayı biraz sorgulayınca Garanti Bankası kartı olayını bıraktı ve bir dosya gönderdi, ' Aç bak orada bir form göreceksin, herşey orada yazıyor. Önce oku sonra konuşalım, bana güvenmiyor musun? ' dedi.

Olanlar hiç hoşuma gitmese de dosyayı aldım ve açtım. Bir msn sayfası açıldı, ' Şifreni yaz gir bak ' dedi. Ben de saf saf dediğini yaptım ve o anda msn im hacklenmiş oldu. Aradan birkaç dakika geçti ve Sedat Aydn beni telefonla aradı, msn im hacklendi benden gelen hiçbir şeyi kabul etme dedi ama ben o arada hacklenmiştim bile...

Sonrasında msn listemdeki arkadaşlarımdan telefonlar gelmeye başladı, ' msn de kim var senin olmadığın kesin, benden kart numarası istiyor para istiyor ' şeklinde...

Ulaşabildiğim herkese telefonla ve mesajla ulaştım ama ulaşamadığım hatta hatırlayamadığım arkadaşlarım olabilir. Tek korkum listemdekilerin zarar görmesi...

Şimdi o hacker Sedat Aydın ve Esma Kahraman kimliğiyle listelerimizdeki herkese rahatlıkla ulaşıyor. Listemdeki arkadaşların bu konuya dikkat etmeleri ve ,' ahhbeistanbul@hotmail.com ' adresinden hiçbir şey kabul etmemelerini hatırlatıyorum...

Hele kredi kartı, para isterse ASLA ! Kreti kartı numarası, şifresi, msn şifresi. Birisi sizden bunları benim adıma istiyorsa o kişiyi anında engelleyin. Başınıza iş alırsınız da benim gibi hem rezil olur hemde böyle uğraşırsınız.

Sadece listemdekilerin değil msn kullanan herkesin dikkatli olmalarını öneriyorum...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..