Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Dikkat! Şile Yolcusu Kalmasın!

Dikkat! Şile Yolcusu Kalmasın!
 

eso.blogcu.com/page3



Düşünmedim değil. Sonuçta İstanbul içi küçük çaplı organizasyonlar yapmışlığım vardı. Birebir görüştüğüm arkadaşlarımı saymıyorum bile. Bir kaç kez niyetlendim ama hemen vazgeçtim. Önce henüz MB’de senesini bile doldurmamış biri olarak, bu kadar eski yazar varken bana düşmez dedim. Sonra da İzmir ve gidememiş olsamda methi yayılmış olan İnönü buluşmalarını düşünüp cesaret edemedim.

Derken sevgili Leyla Önder’in blogu çarptı gözüme. Nihayet bir İstanbullu haydi toplanalım demişti işte. Buluşma mekanı olarak da biraz olsun İstanbul’un yoğunluğundan uzaklaşabilmek niyetiyle çok da uzakta olmayan Şile tercih edildi. Böylece zaten çoktan diline düştüğümüz sevgili Ümit Culduz’un Almanyalardan İstanbul buluşmasını organize etmesine de gerek kalmadı :)) Umarım kendisini Şile’de görme şansımız olur. Ümit Culduz’u bu külfetten kurtardığı ve bizleri biraraya getirme cesaretini ve çabasını gösterdiği için sevgili Leyla Önder’e buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.

Nihayet 26 Ocak Cumartesi günü saat 20:00 de Sunset Restoran’da buluşacağız. Bu buluşmaya elbetteki tüm MB yazarları ve editörlerimiz davetlidir. Hatta ben henüz MB’de yazmaya başlamamış olsa da bir okuyucu olarak değerli yorumlarını bizlerle paylaşan ve bizden biri olarak gördüğüm sevgili Nilgün Akad hanımefendiyi bile davet ettim. Ama kendisi yazıkki gelemiyor. En azından bu seferlik...

Konuyla ilgili blogları gözden kaçıranlar, takip edememiş olanlar vardır diye bende herkesi elimden geldiğince mesaj ve mail yoluyla haberdar etmeye çalıştım. Şu ana kadar net bir sayı belirlenmiş olmasa da gelecek olanlar isimlerini yorum, mail ve mesaj yoluyla Leyla’ya ve bana bildirdiler. Sağlık, iş vb nedenlerden ötürü gelemeyeceğini bildiren ama selam ve sevgilerini şimdiden ileten arkadaşlarımız oldu elbette. Kesinleşmemiş olmakla birlikte son anda sürpriz katılımlarını beklediğimiz arkadaşlarımız da var. İstanbul dışından gelmek isteyip te hala karar verememiş ve uzaklığın sorun olduğunu düşünen arkadaşlarımız varsa eğer onlara da Adana’dan Serap İnce’nin, İzmir’den İlyas Bayram’ın ve Uşak’tan Neşe Evrim’in geleceğini hatırlatarak onların peşlerine takılmalarını önerebilirim.

Ulaşım, gidiş şekli, kalmak isteyenler için konaklama vb. konulardaki tüm teknik ayrıntıları Leyla’nın blogundan takip edebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz veya bilgi talebiniz varsa yine Leyla’yla veya benle irtibata geçebilirsiniz. MB içinde son günlerde yaşanan sıkıntılı günler de düşünüldüğünde Şile buluşması güzel bir mola olmaz mı ne dersiniz? O halde 3 gün sonra görüşmek dileğiyle...

*Leyla Önder'in Şile buluşmasıyla ilgili son blogu: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=87940

**Şu anda havalar güzel gibi görünse de içinde bulunduğumuz ay ve Şile düşünülürse gelecek ve özellikle kalacak olan arkadaşların hazırlıklı olmaları ve kalın kıyafetler tercih etmeleri iyi olur. Ertesi gün için kalacak ve Şile gezisi yapacak olan arkadaşlara da eşofman tarzı rahat kıyafetler getirmeleri önerilir.

***Kalmayı düşünen arkadaşlara Pazar günü için düşünülen Şile gezisinin Ağva’ya doğru uzatılabileceği bilgisini de vereyim.

****Hiç aklında yokken yolu Şile’den geçip de hem kendine hemde bizlere sürpriz yapmak isteyenler için buluşma mekanımızın açık adres ve telefon numarasını da yazıyorum. Şile küçük bir yer olduğu için bu adres yeterli olacaktır. Elinizin altında bulunsun :)

Sunset Restoran
Üsküdar Cad. No:76 Şile
Tel: 0216 7120809

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..