Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '12

 
Kategori
Futbol
 

Dikkat! Trabzonspor taraftar kaybediyor..

Bugün İstanbul Büyükşehir' le mücadelesini izledim takımımın... Taraftarı olduğum Trabzonspor'u...

Ne farkettim biliyor musunuz?

İlk defa takımımın sıradan bir futbol takımı gibi oynadığını, hatta bazen daha da kötü, belki Bank Asya'ya bile yakışmayacak bir futbol oynadığını hem kızgınlıkla hem de üzüntüyle farkettim.

Klasik bir laf var spor kamuoyunda..." İyi günde de kötü günde de takımızın yanında olmalıyız."

Koyu bir (Trabzonlu olmayan) Trabzonsporlu olarak bu cümleyi artık kabul etmiyorum...Benim takımımın sıradan oynamaya hakkı yok. Taraftarını üzmeye hakkı yok... Kötü günü olmamalı...

Ve asıl büyük tehlike...

Trabzonspor hızla taraftar kaybediyor...

Trabzonlu olmayan taraftarlarını hızla kaybediyor...

Neden mi?

Farkedilmiyor mu?

Takımımız hızla marjinalleşiyor...Trabzon kentine doğru hızla çekiliyor...

Ülkenin genelinden yerele doğru kendini itekliyor.

Bu takımın ülke takımı olduğunu gören ve seven diğer insanlar hızla takımdan soğutuluyor..

Bu takım il takımı mı yoksa sevenlerin tamamının mı?

Bu arada neden tüm tezahüratlar ve sloganlar Trabzon ağırlıklı olmaya başladı...

Bu takıma yazık etmeyelim...

Benim küçük kızım da dahil Trabzon aşığı yapmaya çalıştığımız küçüklerimiz artık eskisi gibi coşkuyla takımı takip etmez oldu.

Trabzonspor' un sıradan bir takım olmaya hakkı yok...

Sadece Trabzon' un takımı olmaya hakkı yok...

Kötü oynamaya hakkı yok...

Kötü bir takım olmaya hakkı yok...

Kalitesiz oyuncuyla oynamaya hakkı yok...

Tekrar ediyorum...

TRABZONSPOR TRABZONLU OLMAYAN AMA TRABZONSPORU TUTAN TARAFTARINA ARTIK BİRŞEY VERMİYOR.

TRABZONSPOR HIZLA TRABZONA DOĞRU RİCAT EDİYOR..

BUNA TEDBİR ALINSIN... ACELE EDİN...

YOKSA BİR İL TAKIMINA DÖNECEK...

ACELE EDİN BİR ÇÖZÜM BULUN... KİM BULACAKSA...

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..