Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dikkat!

Dikkat!
 

RESİM:ALINTI"


Neler oluyor bu hayatta hayretler içindeyim. İnsanlar kendi menfaatleri için bir başkasının emeğini kullanarak, Ona zarar vererek, Onun sırtından para kazanmaya çalışıyor. Zaten var olan bir şeyin taklidini yapıyor… Yani Onun ekmek parasına el uzatıyor. İşte hırsızlığın bir başka türü… Bu nasıl bir ahlak…

Şimdi bunları neden yazıyorum…

Birkaç zaman önce size FOÇA HABER gazetesinden bahsetmiştim (http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=132720) blog yazımda.

Bugün öğrendim ki “Foça Haber” bir süredir TAKLİT EDİLEREK” Haber Foça” adı altında ücretsiz olarak dağıtılıyormuş. İzmir merkezli, Buca’da basılan bu gazetenin “ Foça “ ibaresi dışında” Foça Haber” ile hiçbir ilgisinin bulunmadığını buradan da duyurmak istedim sizlere.

Önceki yazımı okumayan dostlar için şöyle bir göz atalım neler var Foça Haber’de.

FOÇA HABER yerel bir gazete… Haftalık çıkıyor… Zeynep Genç Alpdoğan çıkarıyor bu gazeteyi. Foça 'da… Dolu dolu satırlar süslüyor sayfaları… Yok yok paragraf başlıklarında… Haberler, köşe yazıları, okuyucu mektupları, sağlık bilgileri, önemli gün ve haftalar, kültür ve sanata ait ne varsa, gerçek yaşam öyküleri, şiirler, fıkralar… Bana ait yazılar ve şiirler de yer alıyor zaman zaman…

Yukarıda bahsettiğim nedenden ötürü çok üzgün Zeynep Genç Alpdoğan…

Şimdi sesleniyoruz “Değerli Foça Halkı, esnafı ve tüm okuyucular kendi gazetenize sahip çıkın… Foça Haber’e sahip çıkın.”

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..