Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Dikkat Çeken Muhalefet Gerek

Dikkat Çeken Muhalefet Gerek
 

Eşim ve gelinimiz:)


Ülkemiz
Karanlıklara doğru yol alırken
Ben oturup ağlıyorum
Ne iktidar
Ne de muhalefet duyuyor hıçkırıklarımı
Ben ağladığımla kalıyorum böyle
Bu topraklar için can vermiş
Bir dedem var benim
Şehit ailesi nedir iyi bilirim
Ben hala daha
Yüzünü göremediğim
Şehit dedemi özler dururum
Şehit aileleri iyi anlar beni
Ben tek şunu önemsiyorum
Ülkeyi kim yönetirse yönetsin
Ama doğru yönetsin
Aklın ve bilimin önderliğinde olsun
Bu yönetme işi
Yöneten yönetirken bizleri
Dini sokmasın işin içine
Irkı sokmasın işin içine
Denenmiş başarılı olmuş yolları
Alsın önüne onda yürüsün dosdoğru
Halkı düşünen olsun kesinlikle
Halkın mutluluğu olsun tek ereği
Halk bunu görsün
Daha da çok destek versin
Halkı düşünen iktidar
Asayişi sağlam tutar en önce
Halk ödev ve sorumluluk sahibi olur
Devlet de tabii
Sınıfsız imtiyazsız kaynaşmış bir halk
Çıkmalı doğru iktidarda
Devlet yönetimi buna öykünmeli
Ve çabuk da gerçekleşmeli bu amaç
İşte bu yaklaşım
Tam demokratik Türkiye yaratır
Halkın
Yaşama
Güvenlik
Sevilme
Bir statüye sahip olma
Kendini özgürce ifade etme
Gereksinimleri karşılanmış olur böylece
İşte bu olgudur
İnsana yaşama sevinci verir
Yaşama sevinci yaşayan toplumlar
Asla kötüye prim vermezler
Yüzleri daima hayra ve barışa dönük olur
Barış yaratırlar ve onu asla bozdurmazlar
Doğru sözlülük egene olur topluma
Sömürü diye bir olgu kalmaz
Artı değer çalışanlar ve üretenlerce
Eşit olarak değer bulur
Yüzler güleç
Diller tatlı
Niyetler hep olumlu olur bu düzlemde
Muhalefet işte
Bu konulara eğilecek
İktidarı bu konulara çekecek
Önce hayırlı iktidarı ülkeye getirecek
Sonra da hayırlı iktidara konacak
Ben diyorum ki
Muhalefet iktidarla kavgayı kesecek
Halka dönecek yüzünü
Doğruları laf kalabalığına getirmeden
Açık seçik anlatacak
Doğruya doğru
Yanlışa yanlış diyerek halkın uyanmasını sağlayacak
Bugün için çok net görülen şudur
Türk halkı iktidarı doğru değerlendirmiyor
Uyanması gerekiyor Türk halkının
İstemesini bilecek güzel bir şekilde
Yeri geldiğinde de emredecek
Ülkenin sahibi benim diyecek
Muhalefet bunu anlatacak Türk halkına
Türk halkının kendisi olmasını sağlayacak
Acıdır ki
Bugün halk diye bir görüntü yok ortada
Olmayınca da ne yapsan boş
Bu değişimi gerçekleştirmek işte
Muhalefetin asıl görevi
İktidarla çene yarışına girmek değil
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..