Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Dikkat et

Dikkat et
 

"RESİM:ALINTI"


Tüm annelerimizin gününün kutluyorum...Cennet ayaklarınızın altında olsun...

DİKKAT ET

Dikkat et derdi annem terli terli su içme

Oturma taşa karnın ağrıyacak…

Artık yok o şefkat dolu ses…

Büyüdüm be anne…

Senin gibi düşünen yok artık beni

Canımı yakan çok, sarmalayan yok

Ağlatan çok da gözyaşımı silen yok.

Şimdi kulaklarımda yapılan haksızlıkların sesi

Sevgisizlikler karnımı ağrıtan

Onca yaşanması gereken şeyin üstüne

Nasıl buz gibi soğuk sular içtiğimi bir bilsen

Çatardın kaşlarını emin ol…

Hayat be anne…

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..