Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Dikkat Sayın Erdoğan

Dikkat Sayın Erdoğan
 

Ana sevgisi insan sevgisinin başlangıcıdır:)


Türk tarihinde
Derin yer etmiş birisi olarak
Size uyarıda bulunmak istiyorum
Tabii ciddiye alırsan beni

Gördüğüm kadarıyla
Çabuk kandırılan birisisiniz
Bunu ben demiyorum
Bunu bizzat siz söylediniz

Bu ülkenin başına
FETÖ belasının açılışı
Sizin FETÖ tarafından
Bizzat kandırılmanızla başlıyor

Ve
Uzun yıllar birlikte olmanıza karşın
Ayıkıp
Kandırıldığınızı anlayamayışınızla
İleri aşamaya kadar da geliyor

Neyse ki
Allah yardım etti de
Bu belayı savdık ulus olarak

Benin size önerilerim şunlar
Öncelikle
Danışmanlarınızı doğru seçiniz

Referans edilmişleri değil
Bilinen ve doğru olanları seçiniz

Özellikle
ABD
AB
SİYON CEMİYETİ
Kaynaklı referansları ciddiye almayınız
Ve onlarla ilgili çok dikkati olunuz

Danışman araştırmanızı
MİT kaynaklı da yaptırmayınız
Bizim MİT de bu konuda yanılabiliyor
Bizim MİT CİA ile çok içli dışlı
Bu bakımdan o da kandırılabilir

Dikkatli ol deyişim bundandır

Benim gördüğüm kadarıyla
Türkiye’yi bekleyen
İlk tehlike Eyalet sistemine geçiş

Bunu da
Derin dünya devleti önerecek size
Onun için dikkatli ol diyorum

Bilinen gerçekler üzerinden
Yürüyecekler sizi ikna etmeye

Dünyada
Başkanlık sistemiyle yönetilen devletler
Hep eyalet sistemiyle yönetiliyor
Siz de böyle yönetilmelisiniz diyecekler

Eyalet sisteminin büyük faydalarını
Sayacaklar bir, bir sana
Sizin de aklınızı çelebilecekler böylece

Tabii
Siz dikkatli olmazsanız olacak bu eğilim

Şurasını iyi bilmek gerekir ki
Türkiye’ye yapılabilecek
En büyük kötülük
Eyalet sistemine geçmekle başlayacak

Güneyde
Güney Anadolu Federasyonu
Kürtlük üzerine yoğunlaşacak
Doğuda
Doğu Anadolu Federasyonu
Ermeni Megola İdeası üzerine yoğunlaşacak
Kuzeyde
Doğu Karadeniz Federasyonu
Rum Pontus yapılanması üzerine yoğunlaşacak
İstanbul
Apayrı bir eyalet olarak düşünülmektedir

Velhasıl
Eyaletler sistemi bizim için çok tehlike arz ediyor
Ben kesinlikle
Ülkemiz Üniter yapıda kalmalıdır diyorum
Ve
Bunda da kesin kararlıyım

Soy sop din ve ten rengi gözetmeyen
Zenginliklerin
Tüm halkça eşit paylaşıldığı
Bir tam demokratik yapıda
Üniter Cumhuriyet yapısı  
Bizim için en doğru olanıdır

Bu konuyu size açışım bundandır
Sizin
Tam demokratik yapıya geçeğinizi duyuyorum
Onun için ben de
Bu dikkatli olalım uyarımı yapıyorum işte

Kalın sağlıcakla

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..