Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '14

 
Kategori
Spor
 

Dil, din, ırk, renk yok bu davada!

Dil, din, ırk, renk yok bu davada!
 

Bana sakın renklerden söz etmeyin..

Ben BEŞİKTAŞLIYIM ..

Zor günlerin, zor saatlerin, zorbalara, haksızlığa karşı direnenlerin yanındayım.

Çünkü "zorbalığın" ne olduğunu mücadele ede ede öğrenenlerdenim son on yılda..

En çok ben mağdur oldum, ezildim..

Hemde her fırsatta!

Fenerbahçe protokol tribününde görmeye alışkın oldumuz bir başbakan karşısında!

Şimdi o adam üzerinden formayı çıkarmış, takım elbise giymiş.

Çünkü işine gelmemiş!

Atatürk için, memleket için, bayrak için, cumhuriyet için direnen kendi renktaşlarının karşısında!

Ben "çarşıyım" ben "asiyim" ben "halkım, halkın takımıyım" ...

Ben BEŞİKTAŞLIYIM..

Direniyorsanız yanınızdayım!

Söz konusu spor olsa kılımı kıpırdatmazdım.

Ama söz konusu Atatürk ve vatan ise canım FEDA..

Renkleri sildim kısa bir süre hayatımdan..

Dil, din, ırk, renk yok bu dava da!

Şimdi her şey beyaz/sarı ve siyah/lacivert hayatımızda!

Sizinleyim Fenerbahçe'li dostlarım.. Sizinleyim bu Cumhuriyet kupasında!

 
Toplam blog
: 47
: 648
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

Bandırma doğumluyum. İşletme mezunuyum. Amatör olarak uzun yıllar atletizmle uğraştım. Okul hayat..