Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '07

 
Kategori
Dil Eğitimi
 

Dil Derneği’ne teşekkürler

Dil Derneği’ne teşekkürler
 

Bugün Cumhuriyet’in Ankara ekinde gördüm: "Dil Derneği 2 yıldır yürüttüğü çalışmayı sonuçlandırdı: Sözlük artık Internet’te"

3 Nisan’da yazdığım yazıda "Dil Derneği tüm olanaklarını kullanarak en kısa zamanda Yazım Kılavuzu ve Türkçe Sözlük'ü Internet'teki sayfasında yayınlamaya başlamalıdır" önerisini yapmıştım (1).

Bugün haberi okuduğumda www.dildernegi.org.tr adresine girdim ve hem Yazım Kılavuzu hem de Türkçe Sözlük için ana sayfaya konulmuş linkleri gördüm.

Konu hakkındaki açıklama Dil Derneği ana sayfasında "Türkçe Sözlük ve Yazım Kılavuzu Bilgisunarda" başlığıyla verilmiş. "Bilgisunar" sözcüğü ”Internet” için kullanılıyor.

Yazım kılavuzu ve sözlükte etkileşimli rama yapılabiliyor. Türkçe Sözlük'te 70 bin, Yazım Kılavuzu'nda ise 60 bin sözcük bulunuyor. Bu önemli hizmetleri için Dil Derneği’ne teşekkür ediyorum.

Milliyet Blog’a yazılarımızı gönderdiğimizde yalnızca www.tdk.gov.tr adresine yönlendiriyoruz. Şimdi bu yönlendirmeye www.dildernegi.org.tr adresini de ekleyeceklerini umuyorum.

(1) Dil derneği: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=33830

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..