Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '10

 
Kategori
Dil Eğitimi
Okunma Sayısı
432
 

Dil öğrenmeden soğutma enstitüsü

Dil öğrenmeden soğutma enstitüsü
 

Geçen sene İspanyolca öğrenmek için bir kur eğitim almıştım. Bu sene bu eğitimi ilerletmek için İspanyolca alanında işinin en iyisi olduğu söylenen Cervantes'e gittim
Gittim ki ilgisizlik diz boyu. Önce seviye tespit sınavına girdim, daha sonra ödememden düşürülmek üzere 43 lira alındı benden. Sınava girdim, soruların zorluğundan kursun çıtasının yüksekliği belli kabul ediyorum ancak başarının olduğu yerde ukalalık olunca işte orda tüm dengeler değişiyor.
Sınavdan sonra danışmadaki kaydımızı yapan giyim kuşamıyla bir hayli özensiz, saygısız ve kimseyi takmadan evindeymişçesine bir rahatlıkta giyinip aynı rahatlıkla koltuğunda oturan bayana sorular yönelttim, o da aynı saygısızlıkla ve ukala bir tavırla yayvan yayvan konuşarak adeta Avrupa Yakası'nın bir zamanlardaki karakteri ‘Selin’ gibi cevap verdi. Sorduğum soru çok basitti : '10 haftalık kurunuzda 3 haftası hesapladığıma göre benim okuldaki sınavlarıma denk geliyor dolayısıyla o dönemlerde devam edemeyeceğim, bunu telafi edebiliyor musunuz ek ders vb şekilde? 'Verilen cevap ise ''Ya ben sizi anlamadım yani'. Büyük bir sabırla soruyu tekrar sorup kaydolmaktan vazgeçtiğimi söylediğimde ise dayak yemekten beter oldum.
Anında asılan bir suratla ''Siz biraz bekleyin, burada beyefendi var bekleyen onunla ilgileneceğim! '' Diye bağırdı kadın. Ben tam cevabını verecekken aynı odada çalışan diğer bir bayan tüm pozitif enerjisiyle içeri girdi, derdimi anlattığımda anlayışla dinleyip hak vererek kendisi bunun mantıklı olduğunu söyledi. Ve seviye tespit sınavı için ödediğim paranın geri verilemeyeceğini boşa gittiğini söyleyen diğer ''Rahat'' bayanın aksine işlemimi iptal ederek parayı geri almamı sağladı.
Teşekkürler pozitif enerjili ve işini saygıyla yapan bayan! Diğer bayan ise kurstan soğumama ve haftaya İspanyolca yerine İtalyanca kursuna başlamama neden oldu. Böyle insanları böyle önemli kurumlarda barındırmamak lazım. Başvuran müşteri kalitesine uygun, nitelikli çalışanlar her açıdan kurumun yararına olacaktır.
Gördüğünüz gibi densiz bir çalışan hem kurstan hem dilden soğumama, hem ne kadar iyi bir kurs olursa olsun bundan sonra bu dilin eğitimini başka yerde almama ve kurs hakkında bu olumsuz konuşmalara neden oldu. Ayrıca diğer tüm dil merkezlerinin üç katı fiyat koyarak bu denli yüksek fiyat üzerinden hizmet veren bir kurumun tıpkı yüksek fiyat standartları gibi yüksek kalite ve nitelikte eleman standardı koymasını da tavsiye ederim.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 4
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 727
Kayıt tarihi
: 15.07.10
 
 

İthalat ve ihracat uzmanıyım. İlgi alanlarım spor, popüler kültür, eğlence, tarih, alışveriş, mod..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster