Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Dil varmaz silemezsin

Dil varmaz silemezsin
 

Dil Varmaz Silemezsin


Mazide ki kazıntın takılmazken aklına
Göze inmiş perde de vurgunu bilemezsin
Acaba ne vardı ki? Bakılmazken saklına
Ne kadar istedim de dil varmaz silemezsin!
 
Günce girdap kuyusu akar dolanıp gelen
Tutuşturdum kalemi bakar gönülden bilen
İntizarım dil ucu yakar sineyi d/ilen
Ne kadar istedim de dil varmaz silemezsin!
 
Zümrüt gözde hüznüm var olmayan hatam nerde?
Serilmeyen sefamda dolmayan ahlar serde
Ulaşmaz göğe nidam bulmayan duam yerde
Ne kadar istedim de dil varmaz silemezsin!
 
Say ki hoşça kal dedim gün aşırı beklenen
Devrilen kadehlerde art ardına eklenen
Ey sinem sükût eyle olmayasın teklenen
Ne kadar istedim de dil varmaz silemezsin!
 
Yüreğim el veripte koparıp yatamadım
Saçakta ki yağmurum doldurup atamadım
Handa harab/ım oldun kıyıpta satamadım
Ne kadar istedim de dil varmaz silemezsin!
 
Güzergahım boz kervan, geçer dedim geçmedin
Ardın sıra düşmüşken, seçer dedim seçmedin
Çalı çırpıymış yolun, biçer dedim biçmedin
Ne kadar istedim de dil varmaz silemezsin!
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..