Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Dil

Dil
 

Dile düştüm dil dil
Dildüzi, dilâşub, dilâram ile.
Pür  ateş dili suzanım,
Pare pare dilim,
Dili sadpare.
Ey dildüzd, na Mihriban
Mecruh, avare, divane şu gönlüm,
Kavruldu özünle, kalmadı közüm.
Viran oldu, tariki bahtım,
Has tarikinde ömrüm.
Dil efgâr, dilfigâr,
Hünabe, dil hıraş.
Dideyi giryan, dili zarım.
Görse idim bir daha,
Didarı şahaneni,
Göçmeden evvel ukbâya.
Olmayalım dilazar,
Dilbaz idir, dilbend olan dilbere,
Dilberan okşar dilimi,
Dilberane.
 
Gel, bekletme gayri
Yârim bivefa.
Deva na pezir,
Yarayı hicranıma.
Görse idim bir daha,
Didarı şahaneni,
Göçmeden evvel ukbâya.
 
 
NOT: Yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu, yazının içeriği yazarına aittir. İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..