Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Dilanım benim canım kızım

Dilanım benim canım kızım
 

Canım kızım 15 günlük..


CANIM KIZIM PRENSESİM CEYLAN GÖZLÜM…
16 Yıl önce gece saat 3buçuk sıralarıydı dünyaya geldiğinde, daha o ilk anlarda korkutmuştun beni, ağlamıyordun ve ben neden ağlamıyor diye hıçkırıklara boğulurken o kadar korkmuştum ki seni kaybetmekten, ne acı hissediyordum ne sevinç. Sonra hemşirelerin müdahalesiyle ağlamaya başladın birden ve kucağıma bugün kumral olan simsiyah saçlı bir prensesi verdiler. Küçücük dünya güzeli bir kızdı bu, adı Dilandı, babası istemişti bu adı koymayı oda benim kadar heycanla beklemişti 9 ayı, hani erkek adamın oğlu olur derler erkek isterler ya, tam aksi benim eşim hep kız olsun istemişti… Bizim ilk göz ağrımızdı Dilan, ilk heycanımız. Allah'ın biz kadınlara armağan ettiği en kutsal duygu, en kutsal görevdi anneliği tatmak, bana bu duyguyu yaşattığın için bugün sana teşekkür borçluyum canım kızım, bana bu onuru bu gururu yaşattığın için binlerce teşekkürler. Çok güzel bir bebektin sen, herkesin yolda durdurup sevdiği dünya tatlısı şirin bir kız ve bir o kadar da akıllı bir bıdık.. Kardeşin doğana kadar her şey yolunda gitti ama onun dünyaya gelişiyle hayatın sanki altüst oldu, bana o kadar düşkündün ki Batuhanı kabullenmen çok zor oldu.. Çok cadı bir çocuk olmuştun, sevimli güzel kıskanç cadı bir kız, o kadar cadı o kadar inatçıydınki daha 3 yaşındayken kardeşin yüzünden evden kaçmış peşinden gelip seni bulana kadar neler çekmiştik. Yine bir gün tatildeyken kaldığımız tesiste kaybolmuştun o kadar başına buyruktun ki bizi adeta parmağında oynattın bir süre. Ama biz seni her halinle sevdik, ne kardeşinin aramıza katılması ne senin artık kocaman abla oluşun sana olan duygularımı sevgimi değiştirdi, sen benim için çok özeldin, sana karşıki hassaslığım hiç değişmedi canım kızım, sen yüzüne bakarken gözlerimde biriken yaşsın hala. Neden bilmiyorum belki her anne aynı duyguları yaşar ama ben sana bakarken hep gözlerim doluyor, hep seni kaybetme duygusuyla yaşadığım için belki, belki de ailemizde yaşadığımız sorunlarda beraber çok şey paylaştığımız içindi bu hassaslık. Seni çok seviyorum canımın içi o kadar çok ki bunu ifade edecek kelimeler bulamıyorum. Sen içimde ki en saf, en temiz, en masum sevgisin, sen kıyamadığım sen canımdan çok sevdiğim, huzurum, mutluluğum hayatımdaki tek beyaz ışığımsın… Bugün hayatla mücadelemdeki tek gücüm yaşama sebebimsin sen benim… Bugün 16 yaşını doldurdun bir tanem, güzeller güzeli bir genç kız oldun artık. Bebekliğindeki gibi o kadar masum o kadar güzel bir yüzün var ki yıllar önce memleketimizde düzenlenen Baston ve Kültür festivalinde yapılan Çocuk Güzellik Yarışmasında yüz güzeli seçilmiştin, dilerim o masumluğunu hiç yitirmezsin dilanım. Sen benim minik kuşum sen benim canımdan bir parça, kıyamam üzülmene kıyamam gözyaşına. Prensesim benim, ceylan gözlü bebeğim hep mutlu ol kızım, hayat hep gülsün sana, şansın açık bahtın güzel olsun bir tanem... Bugün yanında olamasam da bil ki hep kalbimde hep aklımdasın, eğitimin nedeniyle, ki şuan babanın yanında okuyor olman senin için en büyük avantaj bunu hiç unutma, ondan alacağın terbiye, güven o kadar çok şey var ki bunu bir şans olarak algıla, sen akıllı bir kızsın, biliyorum ki başarılarının devamı hayattaki yerini sağlamlaştıracak çok iyi yerlere geleceksin. Bu kısa bir ayrılık sadece biz yine hep beraberiz, bayramlarda, tatillerde fırsatını bulduğum her anda yanımda yanınızdayım canım kızım. Seninle ilgili anlatacağım o kadar çok şey var ki aslında ama bu bir doğum günü, ve sadece seni ne kadar çok sevdiğimi bilmeni istiyorum, ben anneannen, teyzelerin, yengen, dayın ve seni seven bütün ailemle birlikte Mutlu yıllar diliyor iyiki doğdun iyiki varsın Dilan diyoruz… Her şey gönlünce olsun canım kızım daha nice, uzun, sağlıklı mutlu yaşlara… Yeni yaşına basarken mumları üflerken dilek tutarken bizleri unutma, Sevdiğim sevdikçe şükrettiğim mutluluğumun sebebi varlığım canımdan çok sevdiğim canım kızım DİLANIM DOĞUM GÜNÜN KULU OLSUN..
 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..