Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Dilara Torlak.

Dilara Torlak..

 

İlk şarkısı “Yok Sayıyorum..” 

Majör Stüdyo ses yarışmasını kazanan Dilara Torlak.. Çıkardığı ilk Slow şarkı ile sevenlerine MERHABA! Dedi...

 

Röportaj Sizlerle..

 

S1- Hayatınız boyunca “Yok Saydığınız” ilk insan kimdir..? Ve neden..?

Bu soru çok özel o yüzden kapsamlı bir cevap vermeyeceğim ama tabii ki yok saydığım, yok sayılması gereken insanlar oldu.

 

S2- Satın alıpta Sonradan Garantiye gönderdiğiniz ilk teknolojik cihaz nedir? Ve Arızası neydi?

(Telefon, Kulaklık vs gibi..) 

Telefon olmuştu biraz dikkatsizim bu konularda suya düşürmüştüm.

 

S3-  Dünyanın en derin denizleri Okyanuslardır...

Sizde zaman zaman derinlere dalıyor musunuz? Düşünce olarak...

 

Evet çoğunlukla.. kendi içimde ince düşünen bir insanım dolayısıyla sürekli dalar giderim.

 

 

 

S4- Küçükken bir çocuğun televizyon izlemesini doğru buluyor musunuz? 

 

Her şeye yeteri kadar zaman ayırılması, programlı olunması gerektiğini düşünüyorum çocuklar için. Aksi taktirde doğru bulmuyorum.

 

 

 

S5- Bir Çiçek yetiştirmek, bi’ insan yetiştirmekle eş değer bence.. ama bir fark  var... Çiçekler asla ihanet etmiyor... Yanılıyor muyum?

 

Keşke insanlar Çiçek gibi olsa da yetiştirmek için bir ömür harcansa. Bence bir mahsuru olmaz. Yanılmıyorsunuz çok doğru :) iyi olanların değil, iyi oynayanların dünyasındayız maalesef o yüzden herkese bol şans ve biraz vicdan diliyorum bu hengamede. Bu soruya çok şey yazarım ama bu kadarı yeterli diye düşünüyorum.

 

 

 

S6- Bir psikolog olsaydınız, Depresif tanısı olan hastalarınıza vereceğiniz tavsiye, ödev ne olurdu..?

 

Bir söz var ya ‘psikoloğa gerçek hastalar değil, gerçek hastaların hasta ettikleri gider.’ diye aklıma geldi çok doğru buluyorum. Tavsiye verecek olsaydım eğer; İçinizi hüzün kaplatan kimseyi affetmeyin, sizi olduğunuz gibi kabul etmeyip değiştirmeye çalışan kimseye izin vermeyin. Kusura da bakın çünkü herkes her şeyi bile isteye yapıyor. Kendinizi kusurlarınızla sevmeye, içinizdeki güzelliklerle yetinebileceğiniz bir hayata adayın.

 

 

 

S7- Bu hayatta her şey para değil. Ben hep söylerdim bi’ gün bizden nefes alma vergisi bile alacaklar diye, ve haklı çıktım!

Artık ne yazık ki nefes almak bile parayla... (Maskeler sağ olsun..) katılıyor musunuz? 

 

Ahh, ne güzel söylemişsiniz daha neler göreceğiz kim bilir..  Kesinlikle katılıyorum bu hayatta her şey para değil evet ama öyle bir hale geldik ki çevremizde orta halli kimse yok ya zirvedesiniz ya da en dipte. Gösterişten önce insanlık, zeka hep etkilemiştir beni çevremde de bu tarz insanlar barındırmaya özen gösteriyorum. Keşke herkes eşit şartlarda bu hayatta mücadele edebilse. Çok zor bir istek ama tek dileğim bu.

 

 

 

 

Ve son soru...

S8- Gelecekteki Müzikal planlarınız hakkında bilgi alabilir miyim? :)

 

Gelecekte projelerimin devamının bu heyecanla gelmesini diliyorum. Müziğimi sesimi doğru bir şekilde daha geniş kitlelerle duyurmak istiyorum. Zamanla, sabırla bu uzun ve meşakkatli yol da kendim olarak var olmaya çalışacağım :)

 

 

 

 

Röportaj - İHSAN TEKİN. 

 
 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..