Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
 

Dilay...Meleklerle uyu

Dilay...Meleklerle uyu
 

Biliyor musunuz ben bugün öldüm... 

Bir köşede sessizce otururken hem de. Soğuk bir demir parçası saplandı bedenime... Üşüdüm... Oysa güzel bir pazar günüydü, sabah kahvaltısı için ekmek kızartmıştım, bütün evi sarmıştı kokusu, güzel bir gündü işte pazar gününü, evini ve kızarmış ekmek kokusunu seven biri için...Sonra temizlk yapıp çamaşır yıkamıştm eve dönünce asarım dedim... 

Biliyor musunuz ben bugün eve dönemedim... 

Çünkü nereden geldiğini anlayamadığım bir kurşun öldürdü beni....Tanımadığım bir adam, adamın tetiğe dokunan parmağı, silahtan çıkan bir kurşun, öylece yere uzanan bedenim , düştüğüm beton zemini boyayan kıpkırmızı kan.... 

Böyle biteceğini düşünmemiştim aslında yani kimin aklına gelir ki...Kim bugün öleceğim diye uyanır sıradan bir pazar sabahına...Yani hayat bu kadar güzelken, deli gibi aşıkken, her yeni güne başka bir düş kurarak başlarken, görülecek onlarca şehir, dinlenecek yüzlerce şarkı varken, henüz "annem" sözcüğünü duymamışken, kim ister ki çekip gitmeyi...Kim ister ölmeyi... 

Ama ben öldüm işte...Bir köşede sessizce otururken hemde...Soğuk bir demir parçası saplandı bedenime...Üşüdüm...Oysa sınıfım, öğrencilerim, arkadaşlarım, masamın üstünde duran yarım kalmış kitabım, elimi yıkarken lavobunun üstünde unuttuğum alyansım, odamın açık kalan penceresi, ayakkabımın kırık topuğu...yapılacak işler, planlar, bitip tükenmek bilmeyen hayallerim...Hepsi geride kaldı işte... 

Bu dünyanın binbir rengi, kokusu, masmavi deniz, yemyeşil gökyüzü, hiçbir karşılık beklemeden gölge sunan ağaçlar, dünyayı neşeye boyayan çocuklar geride kaldı.Tıpkı kötü anıların, yalanların ihanetin ve sahtekarlığın geride kaldığı gibi... 

Ben bugün öldüm, ben bir kere öldüm, peki beni öldürenler tetiğe basan o adam, o adamların eline o silahları verenler o silahları verenleri alkşlayanlar, siz her gün kaç defa ölüyorsunuz...Bunca kötülüğü seyredenler, bunca kötülüğe boşverenler, onay verenler siz hergün kaç kere ölüyorsunuz... 

Siz hiç ölmeyeceğinizi mi sanıyorsunuz? 

 

Dilay'a, Pınar'a, Serap'a ve nice şiddet ve terör mağduru kadına...Meleklerle uyuyun 

http://www.youtube.com/watch?v=YGj7YpzJEcQ 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..