Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dilek Soysal'a ödülü İlesam'da verilecek

Dilek Soysal'a ödülü İlesam'da verilecek
 

Ressam/Yazar/Şair Dilek SOYSAL


Samsun Yazarlar Derneği Yönetim Kurulu 01.05.2010 tarih ve 6 nolu kararıyla Yazar-Şair-Sanatkar ve Fikir adamlarının yetişmesinde önemli rol oynayan Annelerimizin varlığına dikkat çekmek amacıyla Yazar/Şair Dilek SOYSAL'ın "Üç Yetim Bir Ana "Öyküsünün kahramanı Anneyi "Yılın Annesi " olarak kabul etmiştir. Öykü de "Yılın Özel Öyküsü" olarak belirlendi.

Dernek Başkanı Ahmet SEVEN : "Derneğimizin 5.Kuruluş yıldönümünün "Anneler Günü" Tarihine gelmiş olmasıda bizim için ayrı bir anlam ifade etmektedir. Bu anlamda vereceğimiz ödülün de bizim açımızdan manevi değeri büyüktür." dedi Samsun Yazarlar Derneği tarafından "Üç Yetim Bir Ana" Öyküsünün kahramanı olan annenin yılın annesi olarak seçilmesinden dolayı Ressam/Yazar/Şair Dilek SOYSAL' a ödülü 22 Mayıs 2010 Cumartesi Günü Ankara'da İLESAM Genel Merkezinde takdim edilecektir.

Samsun Yazarlar Derneği (SAY-DER) Başkanı Ahmet SEVEN tarafından takdim edilecek ödül törenine İLESAM Genel Başkanı M. Nuri PARMAKSIZ ve Memur-Der Federasyonu Genel Başkanı Cengiz ÖZBAY'IN yanı sıra çok sayıda davetli katılacak.
22 Mayıs 2010 Saat: 14.00
Adres: İzmir Caddesi 33 / 16 Kat:4 Aydın Apartmanı Kızılay-ANKARA

 
Toplam blog
: 18
: 477
Kayıt tarihi
: 26.04.10
 
 

Ankara doğumluyum... Hayatın ağır yaşam koşuşturmasında bir nebze de olsa nefes almaya ve aldırmaya ..