Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Dilek

Dilek
 

Bir gun gelecek farkina varamadigin askin icin pisman olacaksin,

Hep o calkantili genclik atesinle yandigin ani anacaksin,

Ve anlayacaksin ki benim askimin seni de kor ettigini ve yasadigimizin

Bin yilda bir oldugunu…

Yazik ki cok gec olacak, ben yaninda olmayacagim

Icinde bir burukluk, pismanlik, farkina varacaksin ve aglayacaksin…

Ama kendi sevdan icin degil,

Benim sevdam akitacak gozyaslarini, 

Ben yaninda olmayacagim…

Dilegim sevgimin icini yakmasidir sevgilim,

Akan gozyaslarin da tanridan son dilegimdir…

Bilesin ki ben artik yokum,,,

 
Toplam blog
: 10
: 2574
Kayıt tarihi
: 25.10.06
 
 

Ben Meryl, 2001 yilindan beri, kendim icin yasamak istedigim icin geldigim Londra`da yasiyorum. ..