Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '19

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Dilek

                                               DİLEK   

                       Ah-ı ihmale ne hacet, dile Hak’tan ne dilersen,

Kâinatım âbâd olur sen murada erersen.

 

Senin ye’sin bana kahır, senin acın bana dert,

Gönlüm gül bahçesi olur sen sevinçle gülersen. 

 

Durur aşkımdaki  tufan, söner bağrımda ateş

Gözlerinden akan kanlı yaşlarını silersen.

 

Şifa bulur cümle derdim, diner hep ağrılarım,

Sinemdeki yaralara biraz merhem sürersen.

                  

Sendedir cümle dermanım, sendedir kudret-i can,

Seninle hayat bulurum eğer imdat edersen.

 

 

 
Toplam blog
: 223
: 140
Kayıt tarihi
: 03.11.16
 
 

Eğitim:Üniversite Meslek: Mühendis İlgi alanı:Enerji ve Edebiyat ..