Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Sinema
 

Dilekler Zamanı / Zeit Der Wünsche 2005

Dilekler Zamanı / Zeit Der Wünsche 2005
 

Geçen gecenin bir vakti, saat 2-3 civarı TRT ekranlarında rastladığım bir film.
ilk dikkatimi çeken Türkçe dublajlı olmasıydı. Yanılmıyorsam filmin orjinal dili Almanca...

İzlemeye koyuldum. Hikaye Ürgüp'ün İltaş köyüne Almanya'dan gelen bir misafir...

...daha doğrusu "Kerkenez Ali" adında alaya alınan eski bir köylünün doğduğu yeri ziyaret etmesiyle başlar.

Fakat eski Ali'den eser yoktur. O artık Almanya görmüş Ali Bey'dir.
Altında son model arabası ve yanında sapsarı saçlara sahip bir Alman kadınıyla...


Bu ziyaret o köydeki insanların hayatlarını değiştirecektir.
İçinde iki gencim aşkını ve gurbete çıkan insanlarımızın yaşamlarını konu alan bir dram filmi.
Ben çok beğendim, çok etkileyiciydi size de tavsiye ederim.
Hayret! böyle iyi bir filmi nasıl bugüne kadar duymadım... :)

 
Toplam blog
: 27
: 906
Kayıt tarihi
: 21.01.10
 
 

1981 yılında İstanbul'un biricik semti Kadıköy'de doğdum. Mezun olduğum alanla ilgisiz olsa da Fel..