Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '13

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Dileksiz yeni yıla giriş.

    Dileksiz yeni yıla giriş.
     

    Evet yeni bir yıla daha merhaba dedik bu sene kendime ne dilek listesi yaptım ne de evrene mesajlar gönderdim şunu istiyorum, bunu diliyorum, umarım şöyle olur böyle olur...vs gibi uzun listelerde yapmadım hatta yılbaşı klasiği olan kırmızılarlada donanmadım. Bu yılı akışına göre yaşamaya karar verdim sınırlandırmadan hayatın bana getireceklerine sevgiyle kollarımı açtım.

    Evreni sınırlandırmamak süprizlere açık olmak belkide dilediğimizden fazlasıyla karşılaşmamız demek oluyor. Bu yıla dair aldığım tek karar kendimi, hayatı, insanları yaşadığım çevreyi sorgulamadan kabule geçmek sonuçta herkes farklı şartlarda farklı çevrelerde farklı şehirlerde yaşam mücadelesi veriyor birde biz herşeyi kafamıza takarak sorgulayarak sorun yaparak daha da zorlaştırmayalım işleri.

    Mevlana'nında dediği gibi Yaratılandan ötürü sevmeliyiz yaratılanı...ve bu hayatta sevmeye ve gülümsemeye önce kendimizden başlamalıyız.

     Umarım bu yıl hepimiz için başta sağlık olmak üzere sevgi,huzur,barış ve sağ duyu getirir herkese iyi yıllar...:)

     
    Toplam blog
    : 1
    : 90
    Kayıt tarihi
    : 30.12.12
     
     

    Görsel sanatlar öğretmeni, müzik aşığı, hümanist, bodrum delisi, azıcık dengesiz farklı düşünen f..