Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dilenci vapuru çapkın kaptan

Dilenci vapuru çapkın kaptan
 

Sana söylüyorum uzaktan bana doğru el sallayan kız. Hani ben tam köşeyi dönüp ve reks sinamasının sokağına girdiğimde, sinemanın önünde bekleyen sen, beni gördüğünde sevinçle zıplayıp bana el salladın ya. İşte o an ben bir panik oldum, bir heyecanlandım sana anlatamam. Güzel bir kızdın çünkü, çok güzel bir kızdın ve ben seni tanımıyordum. O kısacık an içinde, sen bana, ben de sana yavaş yavaş yürürken beynimi haşat ettim seni nereden tanıdığımı bulabilmek için. Eskiden çirkin olan ve bana aşık olan ve fakat benim sana yüz vermediğim, hatırlamaya bile değmez bulduğum bir kız olman için ne dualar ettim. Ve sen aradan geçen yıllara rağmen güzelleşmiş ama bana olan aşkını hiç kaybetmemiş olmalıydın.

İşte sana doğru yürüyordum, bir kaç adım akalmıştı. Yüzümdeki ifade seni tanımmış gibi yapan ama kafanın karışıklığını da vitrine koyan saçma, güvenilmez, kısacası eşek g.tü gibi bir ifadeydi biliyordum. Biliyordum ama buna mani olamıyordum. Hele ki tam sarılacağız derken sen beni geçip arkamdan gelen zibidiye sarıldın ya, işte o anda suratım yarı felçli, yumruk yemiş de dişleri kırılmış, eşekten kafa üstü düşmüş falan gbi, çok aptal, pek bir acınası hale büründü be güzelim. Tek teselliyi senin şaşı olduğunu düşünmekte buldum. Şaşı seni...

***

Sevgilim sana çizkeyk tarifi gönderiyorum. Sen yapmazsan yapacak başkasını bulurum demek isterdim ama bunun nasıl zavallı bir yalan olduğumu ikimizde biliyoruz sanırım. O sebeple, eğer bana bu kekten yapmazsan çok fena üzülürüm, dünyaya küserim. Ne senle ne de başkası ile konuşurum bir süre.

DAMLA SAKIZLI CHEESECAKE

krema için

200 gr Sakız reçeli
1 paket krema (200 ml)
Damla sakızı
2 yumurta
2 kaşık şeker
3 kaşık tepeleme un
600 gr labne peyniri

Biskuvi için
4 su bardağı su
3 kaşık (tepeleme) şeker
4 kaşık dolusu sakız reçeli
1 paket krema
Dövülmüş damla sakızı (3 tane)
Un
Toz maya (hamur kabartma tozu) Dr Oetker olabilir
(piştikten sonra) Küçük paket tereyağı (100 gr tereyağı)

***

Çok güzel gülüşü olan dvd ci kız. Sana söylüyorum. Bu kadar güzel gülünür mü lan şerefsiz. Senin yüzünden tüm parayı filme verir oldum. Sırf seni daha sık göreyim diye. Aldığım filimler ile de hava yapmak istiyorum sana bak nasıl güzel bir film zevkim var diye. Önce araştırma yapıp öyle geliyorum. Sorduğum film çıkmazsa üzülmüş gibi yapıyorum ama aslında seviniyorum da. Bak ne kadar da titiz, sanatsever bir kimseyim, aradığım filmleri ne zor buluyorum mesajı veriyorum sana. Ben veriyorum da sen alıyor musun bakalım o mesajı? Kimse gibi değilim demek istiyorum ama sen belki herkes gibi olan birisini tercih edersin? Aslında ben herkes gibiyim ama neden başkalarına benzemem mesajı vermek istiyorum? Çok güzel gülen kız? Ben çok mu mal bir kimseyim? Bu mudur sorun? Fark ettin mi lan mal olduğumu kitapsız? Fark ettin değil mi lan? Belki mal seviyorsundur, buna güvenip uyuyım mı geceleri? Yarın gelip de Rambo 4'ü mü sorsam sana? Öylesi daha mı iyi? Galiba daha iyi. Çok güzel gülen kız. Dvd ci kız. Sana bir şiir yazmak gerekirdi. Ama yazamadım.

***

Doğru duydun sevgilim, dört nala geliyorum. Fakat beyaz bir atım yok benim... Hatta dürüst olayım hadi, bir atım bile yok. Nalları idareten çakılmış, tek sermayesi güzel gözleri olan romantik bir eşeğim ben. Seni seven bir eşek.

K.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..