Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
109
 

Dilenci Vapuru

Oyunu kim bozdu?

***

Böyle değildi, başka türlüydü. Geçen sabah uyandığımda ilk aklıma gelen babamın beni yüzme idmanından alıp Ortaköy'de pideciye götürmesiydi. Yumurtalı kaşarlı pideydi. İlk defa pide yemiş ve çok beğenmiştim. Genellikle ilk defa yeyip de beğendiğim şeylerin tadı, anısı baki kalır zaten. Bir keresinde de yine babam iş yerinde mesai yaparken dışarıdan İskender söylemiş. Bir tane de bana söyemişti. Alemünyon kapta eve gelen iskender tabii i soğmuştu. Annem ısıtıp bana verdi. Onun da tadını çok beğenmiştim. Ben bu kadar güzel ne İskender ne de pide yediğimi hatırlamıyorum bir daha.

***

Bence ben bozmadım.

***

Taksici sohbetleri

K : Abi bazısı da acayip dolandıryor he yolu. Sen hiç üstüne alınma ama. Bizim bir Fransız misafir vardı geçen de, beş liralık yere otuzbeşlira almışlar.
T : Allah onların belasını versin!
K : Bir de doğru adrese ulaştıramamışlar !
T : Yatacak yerleri yok onların. Onların yüzünden bu yabancılar da çok hassas oluyor. Geçen gün Fener stadının orası yoğundu, sahilden kaçayım dedim. No no no!!! "Bad driver" dedi bana. Kötü sürücü dedi yani. İndi arabadan.
K : Sen ne yaptın?
T : Ben de "you are dog!" dedim. Sen köpeksin dedim yani.

(bana tercümesini yapması çok hoş bu arada)

K : Sonra?
T : Sonra bir şeyler daha dedi. Ben de kesin kötü bir şey dedi diyerek "you are pig" dedim. "Sen domuzsun" dedim yani.
K : eee sonra?
T : Sonra bu bana ana avrat düz gitti galiba. Yani bana öyle geldi. Ben de artık dayanamadım "I put your back" dedim. G.tüne koyim dedim yani afedersin.
K : Haketmiş !
T : Haketti tabi. Ben trafik var diye şeyetmiştim.


***

Sanırım en büyük derdim oyunun bittiğini, herkesin kendi evine çekildiğini farkedememiş olmam. Kış gecelerinde boş sokakta uğuldayan rüzgar gibiyim.

Vuuuu

Vuuuu

K.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kerem hoca ben geldim... Nasılsın. Biraz ayrı kaldım ortamdan ama neyse evde de net var artık. Şirkette işten ezilirken fazla giremiyordum. Takipteyim bilgin olsun. Bakıyorum tam gaz...

Tarık Azra 
 28.12.2008 19:27
Cevap :
İsmini görmek bile mutluluk verdi Tarık. Eksik olma. K.  28.12.2008 21:43
 

Ve benzerlerinin ruhunu elde tespih yapanlara "Yazar" derler ve yazarlık da budur zaten! Benim listemdeki ilk üç yazar sıralamasından seni defetmenin yollarını arıyorum ama bulamıyorum nedense! Bulursam canına okuyacağım ona göre! Bu listeyi, çoktan yayımlamam lazımdı ama o da benim ayıbım veya ihmalkarlığım! Selamlar:)

Ümit Culduz  
 27.12.2008 21:56
Cevap :
Kapıdan kovsan bacadan girerim ki bu okuduklarının geçek potansiyelimin altı olduğunu benden daha iyi sen biliyorsun abi. Beni listeden defetmek isteyen senin bilincin fakat ben senin bilinçaltındayım. Fısır fısır konuşuyorum ve yerimi sağlamlaştırıyorum. Sevgi saygılarımla Herr Culduz !  28.12.2008 0:40
 

ilahi sen ya :)) benimde aklıma bir gece eve dönerken bir şekilde sohbet ettiğimiz taksicinin eve geldimizde "müsaitseniz sohbetimize evde devam edelim" demesi geldi :)) ama verdiğim cevabı buraya yazmak istemiyorum tabiki...

beenmaya 
 26.12.2008 23:54
Cevap :
o la laaaa. süper olay. ben bunu kullanacağım. pişkin pişkin hem de...  27.12.2008 9:34
 

Nerelerdesin yahu? Çok üşüdük vapuru beklerken. :)

Seyran Aksoy 
 26.12.2008 14:50
Cevap :
HEHE :) orda burda şurdaydım. mavi boncuk peşindeydim.  26.12.2008 14:51
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 295
Toplam yorum
: 3950
Toplam mesaj
: 280
Ort. okunma sayısı
: 718
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster