Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

26 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Dilenci

Dilenci
 

Akdenizlim,

Deniz kenarındayım,

Ayaklarım çıplak

Sıcacık kumlar arasındayım

Dalgalar vuruyor kıyıya

Saçlarım ıslanıyor damlalardan

“Gözyaşları” makamında

Akdenizlim

Deniz kenarındayım,

Oturmuşum çakıl taşlarına

Dudaklarımda hüzünlü tebessüm

Gözümün önünde yüzün

Deniz rengi buğulu gözlerin

Canlanıyor tüm hatıraların

“Dizi film” tadında

Akdenizlim,

Deniz kenarındayım,

Her dalga üzgün

Her dudakta tebessüm

Bir de kaldırımlarda çizili

Resmin olsaydı

Eğilip öpseydim dudaklarından

Görenler ne derlerdi acaba?

Keşke Aşkı dilenen

“Dilenci” deselerdi Akdenizlim…

Deniz kenarındayım

Dilimin ucunda ismin

Elinde yırtık resmin

Dalgalara gömüyorum yüreğimi

Adım sayende “dilenci”

Gerçek ise şu

Gittiğin günden beri

“Sevgini” dileniyorum…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 26.05.2013 00.57

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..