Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '07

 
Kategori
Dostluk
 

Dilerim çok mutlu olursun, diyebilir misiniz?

Dilerim çok mutlu olursun, diyebilir misiniz?
 

Çok mutlu olmanı , çok istiyorum..


Ne olursa olsun , nerde ve ne ne yapıyor olursa olsun.

Hatta kim ile olursa olsun, Birisi için, sizin için önemli ama yitik birisi için,

güzel duygular hissettiniz mi.?

Sevdiğiniz, hayatınız için önemli olan kişi mutlaka yanınızda mı olmalı. Ya olunamayacak kadar uzaklık lar varsa. O zaman sadece yakınımızdakilere mi aşina olmalı yüreğimiz. Peki söz dinlermi , seçme hakkınız varmı. Kalp kimyası değilmidir bu işler.

Peki denemeye varmısınız. Sizin için yitik, acılı, öfke duyduğunuz birine güzel duygular mırıldanmak istermisiniz.

Mesela,
Çok mutlu olmasını istiyorum demek çok mu zor. Sevdiğin herşey senin olsun demek.
Yada,
Ruzgar gibi denizler gibi ol.Öyle serin ve hızlı ilerle ki, sinmiş yüreklerdeki korkularını da sil.

Bunları söylemek çok mu acı verir size.
Hırslı dolu yağmurları gibi, bazen de , bahar yağmurları gibi yağ.Yağdıkça , en guzel sevdalarin tozlarını dağıtmanı istiyorum, diyebilirmisiniz.?

Kaldıysa yüreğinde....diye bir cümle edip, karşınızdakini , incitmek daha mı kolay.?
Bazen de Korkaklık nedir bilmeyen bir çocuk ol, Paylaş sevgini kuşlarla, böceklerle, dediniz mi yitik uzakta ve size yara açmış kişiye.

kaldıysa yüreğinde..Yerine, Ne düşündüğünü bilmiyorum ama bende azalana kadar,
seni sevmeye devam edeceğim dediniz mi.? .Denemediniz mi.?

Kar olup yağ bazen, papatya yada kasımpatları sevindir , korkma onlara bir şey olmaz,
Bazen de , içiniz yana , yana.

Bazen öyle bir şiir yaz ki;
Ben , benim zannedeyim..
Ama sana, bunu, soramayayım..Ve en güzel sen oku, şairler kıskansın ''diyebilirmisiniz.?
Ya da ''Bir şarkı söyle, ağladığımı düşün, yada gülümsediğimi düşün ''bile diyemediniz mi.??

Yüreğinde kalmayanları savur, kaldıysa yüreğinde , kalmayanlara da üzülme....Dediğimizde kim mutlu hisseder..
Ya da ne olursa olsun., Karşınızdaki insanı üzmemek için ,
sesini duymaktan bile vazgeçtiğiniz oldumu.

Ben nasılım diye sakın merak etme'' diye mırıldandınız mıihem de kendi kendinize.
Hatta mutlu bile ol.bu halimden.
Sıkkın değil canım, darda değilim.Küs değilim hayata.

Arasıra da olsa, aklıma geliyorsun.Hem de çok sık ''arasıra''deseniz sizi hissedermi.
Hep güzel şeyler istiyorum senin için. Demek isteyip, söyleyemediğiniz oldu mu.??

DILERIM ÖYLE MUTLU OL KI, ...

''Mutluluğunu benimle paylaşamadığın için , için azıcık , canın acısın istiyorum. Diybilirmisiniz.

Böyle bahane olabilir mi.?

Güzel bişey görüyorum. Sen bilmiyorsun, görmüyorsun , ben de yüreğime gömüyorum''. Diye düşünürmüsünüz..

Ben mi:??....

Dilerim,
Çok mutlu olursun, bunu istiyorum.Ama beni, çok özlemeni istiyorum.Dediniz mi.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..