Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

Dilim Sevgi Dili Benim

Dilim Sevgi Dili Benim
 

Sevginin en güzeli bu işte oğlum torunum eşim ve kardeşlerim:)


Davetim var
Sevgi yolunda
Allah yolunda
Başta
Sayın seçilmiş tepe yöneticisine
Sonra
Ondan sonra gelen tepe yöneticilerine
Muhalefet partilerinin lider ve yardımcılarına
Ve
Ve
Ve şu canımdan can halkıma
Ve daha da önemlisi dünya halklarına
Sadece
Sevgi dilinin konuşulduğu
Bir güler yüz tatlı dilin
Herkesle anlaşmaya yettiği
Bir yer bu sevgi yolunun vardığı son
Gelin
Gelin
Gelin kardeşlerim gelin
Şunu öğrenelim önce
Sevgi varsa insan vardır
Sevgisizlik insanı yok edendir
İnsanın olmadığı yerde
Sen olsan ne yazar kardeşim
Çok daha önemlisi
Allah yaratıcı Allah sevgidir
Ve
Allah sevgisizleri hiç sevmez
Sevmediklerini asla yanına almaz
Onlar
Uzaklarda çok uzaklarda
Beklerler dururlar affedilsinler diye
Ama
Öyle yağma yok
Yok, öyle yağma
Yok
Yok
Yok
Allah ancak hak edenleri alır yanına
Sevgi dilinden başka dil konuşmayanlardır onlar
Sen burada kaldığın sürece
Sevgiyi ağzına almayacaksın
Hırsa kapılacaksın öfke gırla gidecek
Ağzından tatlı söz çıkmayacak
Sonra Allah yanını isteyeceksin
Olmaz boşuna heveslenip bekleme
O
Sadece sevgi diliyle konuşanları ister yanında
Çünkü
Sevgidir sadece insanları kardeş kılan
Sevgidir sadece insanları eş kılan
Sevgidir sadece insanları yurttaş kılan
Sevgidir sadece insanları dünya vatandaşı kılan
Sevgidir sadece insanları dayanışan paylaşan kılan
Sevgidir sadece insanları elbirliği güç birliği içine alan
Sevgidir sadece yarınları bugünlerden daha yaşanır kılan
İşte bu benim özlemim
Sevgi diline dön sayın seçilmiş tepe yöneticisi
Sen sevgi diline dönersen bil ki herkes döner
Anahtar sende
Gel sevgi diline sevgili seçilmiş tepe yöneticisi
Ol Allah yanında
Ol gün be gün yükselen cennet katında
Geç deme
Allah kim ne zaman sevgisizlikte vazgeçerse
Onun yeri yanımdır der

Dilim sevgi dili benim
Yerim Allah yanı benim



 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..