Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '06

 
Kategori
Haber
 

Dilim tutuluyor

Dilim tutuluyor
 

Gerçekten dilim tutuluyor böyle bir şeye isim bile koyamıyorum. Daha 17 aylık bir bebeğe tecavüz etmeye kalkışan insan görünümlü yaratıklara ne denebilir ki! Bence onlar yaratık sıfatını bile hak etmiyorlar. Sıfatsız bişey, şey bile demeye dilim varmıyor. Hepiniz iki gündür gündemi meşgul eden bu facia hakkında az çok bilgiye sahipsinizdir. Buna isyan etmeden duramadım duramam da.

O anneye anne demek bile içimden gelmiyor. Hiç mi yüreğinde anne sevgisi yok, bu kadar mı körelmiş duyguları! Bir çocuğu korumaktan acizsen sen de yaşama, yaşama yani! Düşünsenize o minik bedenin çektiği acıyı, o daha bir melek ya melek, belki biz göremiyoruz ama onların sırtında kanatları var. Küçücük elleri. küçücük ayakları, dünyaya umutla bakan gözleri var onun. Belki o yaşta yaşayacaklarını hatırlamayacaktır ama hayal meyal belleğinde canlanacak bunlar. O zaman belli belirsiz sorulara kim cevap verecek bu çocuğun beynindeki... Anne yok baba yok, nasıl topluma kazandırılacak bu küçük yavru! Ya bunu yapanlara ne demeli, asılmalı bence. Benim gözümde insan değeri sıfır bile değil bu canilerin! Nasıl kıyarsın el kadar yavruya nasıl, sana bu hakkı kim veriyor?

İnsanı yaşamaktan tiksindiriyor bunlar yaşamaktan, sokakta yürüyesi gelmiyor insanın. Çünkü bu bedene kıyanlar sana kıyarken düşünmez bile. Canımızı cebimizde taşır oduk artık! Ben bu haberi duyduğumda kendimden tiksindim, dünyadan tiksindim, dünyadaki insanlardan tiksindim... Hayat bu kadar ucuz mu? Peki ben bu durumda nasıl bu dünyaya çocuk getirme planları yapayım. Onu bu pislik dünyaya mı getireyim, burda mı güven ve huzur içinde büyüteyim?
Düşünsenize çocuğunuz olduğunu ya siz delirirsiniz ya da çocuğu delirtirsiniz. "Nerde kaldı, biri mi kaçırdı, bir sapık bişey mi yaptı, uyuşturucu mu kullanıyor acaba, sigara içti mi hiç, bugün başına neler geldi?" diye düşünmekten kendimizi alamayız ve bir zaman sonra bu sorular bizi tatmin etmez. Sonunda çocuğu aptal sorularla sıkıştırmaya başlarız. Soluğu psikolog da alırız artık, bir bakmışız ki paranoyak anneler ve çıldırmış çocuklar yetiştirmişiz! O hale gelen anne mi suçlu olur yoksa o halae gelen çocuk mu? Tabi ki toplumun aldığı son hal suçlu olur.

Bence böyle sapıklara verilecek en güzel ceza hepsini birden hadım etmek, bak bakalım isteseler de yapabiliyorlar mı? Benim aklım almıyor toplum bunlardan nasıl ayıklanır, sapık mı olunur sapık mı doğulur, ne yapmak gerekir... Sizinde evlatlarınız var, şu ya da bu şekilde tepkilerimizi ortaya koyalım. Allah korusun o çocuğun yerinde sizin çocuğunuz olabilirdi. Lütfen tepkilerinizi ortaya koymaktan çekinmeyin. Onlar bu ülkenin evlatları!

 
Toplam blog
: 11
: 1082
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

1984, İstanbul doğumluyum.İki çocuklu bir ailenin büyük çocuğuyum. Karadeniz Teknik Üniversitesi, ..