Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dilimde bir şarkı

Dilimde bir şarkı
 

Ciyak ciyak bağıran sokak satıcılarının sesiyle uyandım. Hava kapalı, insanın ruhunu daraltıyor. Miskinliğe uykuya davete çıkardığı halde inat ettim kalktım yataktan.

Dilimde bir şarkı, sabah sabah karga kahvaltısını etmeden şarkı dilime nereden dolandıysa artık... Akşama kadar söylerim.

Erçetin’in her şarkısını dinlerken insanda “ahan da ben” diye bir duygu oluşuyor.

Ah Candan Erçetin ah, böyle de söylenmez ki...

GAMSIZ HAYAT
Sormayın neden bu durgunluğum
Görmeden kuytu yaralarımı
Sormayın neden bu huysuzluğum
Bilmeden saklı duygularımı

Çokmu dertsiz duruyorum uzaktan bakınca
Çokmu kalender sandınız dert anlatmayınca

Gamsız hayat,herkese başka sunar garip oyunlarını
Gamsız hayat,herkese başka kurar kahpe tuzaklarını
Gamsız hayat,herkese başka sorar geçmiş hesaplarını
Gamsız hayat,herkesi başka yorar görmez gözünün yaşını


Sanmayın biter bu durgunluğum
Sarmadan kuytu yaralarımı
Sanmayın biter bu huysuzluğum
Açmadan saklı duygularımı

Çok mu güçsüz duruyorum derdimi paylaşınca
Çok mu çaresiz dersiniz dertten ağlayınca

:) Bu enfes şarkının üzerine “Elbette” şarkısından daha iyi bir şarkı düşünemiyorum...

ELBETTE
Güneş her akşam batıp hergün doğuyorsa
Çiçekler solup solup tekrar açıyorsa
En derin yaralar kapanıyorsa
En büyük acılar unutuluyorsa
Neden korkulur hayatta söyleyin bana
(ben neden hep aynı kalayım söyleyin bana)

Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım
Elbette daldan dala konup sonra uçacağım
Elbette bazen hızla dönüp bazen duracağım
Elbette bazen söyleyip bazen susacağım

İnanmadım asla inanamam
Herşeyin bir sonu olduğuna

Şarkı söylemek bir kadına ancak bu kadar yakışır. Yüreğine sağlık Sevgili Candan Erçetin.

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/dilimde-bir-sarki/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..