Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Dilimde şarkılarla gidiyorum

Dilimde şarkılarla gidiyorum
 

DİLİMDE ŞARKILARLA GİDİYORUM


Giderken bavulumu almadım yanıma

Dilimde birkaç şarkı

Düştüm yollara…

Sanma ki umutsuzum,

Sanma ki mutsuzum.

Bazen acıtsa da yaralarımı

Tuz basmayı öğrendim acılara…

Nihavent besteler var,

Bahar gelip de güller açtıran,

Körfezdeki dalgın suları seyreden,

Süzülerek gelen güzellerin

Aşklarının ilkbahar esintisiyle…

Hüzzam ki

Küçük yaşta sazı eline almış

Gurbetin yoluna düşmüş kişiler,

Susan, ses vermeyen rüzgârlar,

Sensiz geçen zindan olmuş geceler…

Birkaç da hicaz

Sarı mimozaların en güzelinden

Bir gün ayrıldığımız yerde kavuşmak üzere

Zamanla azalan sevgilere,

Sevgililere ve sana…

Eşyasızım,

Ellerim bomboş

Oysa yüküm ağır

Çünkü bütün yük yüreğimde…

Ayaklarımı sürüyerek

Gidiyorum

Dilimden birkaç şarkı,

Gözlerimde ışık!

Harika UFUK

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..